تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا

0

دست برنامه‌ساز به دلیل ضوابط بسته است

  • کد خبر : 90293
  • 31 اردیبهشت 1401 - 12:28
دست برنامه‌ساز به دلیل ضوابط بسته است
تهیه کننده تلویزیون بیان کرد: قطعاً نه تلویزیون هر جای دیگری محدودیت خاص خودش را دارد ما هم از این قائده مستثنی نیستیم و دست برنامه ساز آنطور که بخواهد به دلیل شرایط و ضوابط موجود باز نیست.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران، احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه «در پناه عشق» درباره ادامه این برنامه که قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان هم روی آنتن برود اظهار داشت: هنوز فصل جدید برنامه به تولید نرسیده است اما امیدواریم تولید و پخش آن ادامه بار باشد.

وی درخصوص حضور مدیران جدید در تلویزیون بیان کرد: قطعاً هر مدیر جدیدی با سلیقه خاص خودش می‌آید به نظرم نه تنها منفی نیست که مثبت هم هست. وظیفه من برنامه سازی است و کار حرفه‌ای خود را انجام می‌دهم، من حداقل در چند سالی که در سازمان بودم پنج تن از روسای سازمان را دیده‌ام و تغییر مدیریت‌ها می‌تواند به پویایی شبکه و رویکردها کمک کند، به ویژه که مدیران جوان‌تر انگیزه بیشتری هم دارند.

این تهیه کننده درباره محدودیت‌ها در ساخت برنامه در تلویزیون توضیح داد: قطعاً نه تلویزیون هر جایی شما بروید محدودیت خاص خودش را دارد ما هم از این قائده مستثنی نیستیم و دست برنامه ساز آنطور که بخواهد به دلیل شرایط و ضوابط موجود باز نیست. در عین حال با برخی اتفاقات سلیقه‌ای هم می‌توان جنگید و مقابله کرد و به آن ایده آلی که شاید ۱۰۰ درصد نیست اما مطلوب شماست برسید.

وی درباره شباهت عمده برنامه‌ها در ماه رمضان عنوان کرد: پرداختن به ویژه برنامه اجتماعی در این ماه اجتناب ناپذیر است و تا حدی سوژه‌ها شبیه هم می‌شود چراکه می‌خواهیم از زندگی مردم عادی صحبت کنیم و در پرداختن به آنها یک سری موضوعات شبیه هم هستند.

مدیران جوان انگیزه بیشتری دارند/ به «ماه عسل» هم انتقاد می‌کردند

ارغوانی اضافه کرد: با این حال این به نگرش و دیدگاه تیم محتوایی برنامه ساز برمی‌گردد که از چه زاویه‌ای به این اتفاق نگاه کند. یادمان نرفته است اگر به چندین سال پیش برنامه «ماه عسل» برگردیم همه ایراد می‌گرفتند که چرا اینقدر غم و غصه و گریه روایت می‌شود. حالا که «ماه عسل» پخش نمی‌شود از بقیه برنامه‌ها ایراد می‌گیریم، از رسانه‌ها گله دارم که چرا همش در حال ایراد گرفتن هستند. یکبار نکات مثبت یک برنامه را مشاهده کنیم اما همیشه نکات منفی را می بینیم‌.

تهیه کننده برنامه‌های تلویزیون یادآور شد: برنامه «در پناه عشق» برای همین ساخته شد تا بگوییم فقط نکات منفی در رسانه‌ها بیشتر منعکس می‌شود، یکسری افراد را دعوت می‌کنیم تا نکات مثبت در کشور را به تصویر بکشیم.

این تهیه کننده در خصوص تماشای برنامه‌های دیگر رسانه ملی در ماه رمضان اظهار کرد: به عنوان یک برنامه ساز وظیفه خودم می‌دانم که برنامه‌های شبکه‌های دیگر را ببینم برنامه‌های سحر و افطار شبکه یک و دو و سه را از طریق تلوبیون پیگیری می‌کردم آنها هم زحمات خودشان را می‌کشند چون فضای ما متفاوت است و ما سحر و افطار نیستیم و باید با یک حال و هوای دیگری رو به رو شویم. رمضان بهار قرآن است و ما سعی کردیم در دکور برنامه هم بهاری باشیم. چون مصادف با بهار هم هستیم شکوفه‌های بهاری داشته باشیم و آن حال و هوای اصلی رمضانی را در نظر گرفتیم.

ارغوانی درباره نظرسنجی‌های رسانه ملی و نبود آماری از این برنامه در میان آنها خاطر نشان کرد: متاسفانه این گله من از اتفاقاتی که سال هاست در تلویزیون وجود دارد، خیلی از اتفاقات دیده نمی‌شود و این برنامه دقیقاً با حال و هوای ماه رمضان است حتی تلویزیون و اهالی رسانه هم به این نپرداختند که این برنامه هم برای ماه رمضان ساخته می‌شود. به عنوان برنامه ساز رسالت ام ساخت برنامه است و دنبال آمار نیستم و به دنبال این هستم که حال مردم خوب شود و از تعداد بازدیدهای تلوبیون متوجه می‌شوم که مردم ما را می‌بینند و خدا را شکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=90293
  • 13 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.