"هیولا" سال آینده می رسد

مراحل تصویربرداری سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری هفته آینده به اتمام می رسد و از اوایل سال بعد وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، تصویر برداری سریال “هیولا” به کارگردانی مهران مدیری که برای شبکه نمایش خانگی در حال تولید است هفته آینده به پایان می رسد و  از اوایل سال آینده وارد بازار شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

سریال هیولا که پیش بینی شده  اتفاقی فوق العاده رادر بازار شبکه نمایش خانگی رقم بزند در ۱۵ قسمت تولید می شود، شواهد نشان می دهد این سریال ازنظر لحاظ پوشش بازیگران و شوخی‌ها در قالب تلویزیون ساخته خواهد شد.

«هیولا» که کارگردانی آن را مهران مدیری بر عهده دارد با نویسندگی امیر برادران، با حمایت مالی اول مارکت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در حال تولید است، پیمان قاسم خانی پس از همکاری موفق با مهران مدیری در “شب های برره”این بار در «هیولا» به عنوان طراح و مشاور  فیلمنامه با مدیری همکاری خواهد کرد.

مهران مدیری سعی کرده در این سریال از بازیگران متفاوتی نسبت به سریال های قبلی خود استفاده کند، بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی در این مجموعه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

گفته می شود  نقش‌های اصلی این سریال را فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و خود مهران مدیری بازی خواهند کرد، دراصل مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مردی است که تاثیر زیادی در زندگی این زوج می گذارد.

انتهای پیام/