تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

4

برانکو جایگزین یحیی گل محمدی می شود؟

  • کد خبر : 88770
  • 08 اردیبهشت 1401 - 11:29
برانکو جایگزین یحیی گل محمدی می شود؟
برخی رسانه های به موضوع جدایی یحیی گل محمدی پرداختند و معتقدند که تنها کسی توان قهرمانی پرسپولیس را دارد کسی نیست جز برانکو، که با واکنش کاربران مواجه شده است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، یک مصاحبه بلند دیگر از یحیی گل‌محمدی و باز هم همان باگ‌های همیشگی؛ کلی غرولند، تناقض‌گویی و ادبیات غیرقابل دفاع. سرمربی پرسپولیس حدود ۲ هفته بعد از شکست این تیم برابر آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی، در جمع خبرنگاران به تشریح اوضاع تیم پرداخت. یحیی مطابق معمول حرف‌هایی زد که برای خیلی از هواداران قابل‌قبول نبود. او از کمک‌های همه‌جانبه به استقلال سخن گفت و به شکلی عجیب، همچنان در مورد قضاوت دربی تهران ولو در جزئی‌ترین صحنه‌ها اظهارنظر کرد. راستش این است که با هر مصاحبه از این دست، دل هواداران پرسپولیس بیشتر برای برانکو تنگ می‌شود. مسئله اصلا ابعاد فنی هم نیست. موضوع بیشتر «فرهنگی» است. آنها باور نمی‌کنند در همین فاصله کوتاه از کسی که از هیچ‌چیز ایراد نمی‌گرفت، رسیده باشند به کسی که از همه‌چیز ایراد می‌گیرد. یحیی در بخش رفتاری، روزبه‌روز آدم‌های بیشتری را ناامید می‌کند.

کی برانکو ۲ ماه در مورد یک بازی حرف می‌زد؟

به شکل عجیبی یحیی گل‌محمدی هنوز با توقف پرسپولیس در دربی تهران کنار نیامده است. شاید حتی در ژانر مربیان ایرانی هم بی‌سابقه باشد که یک نفر ۲ ماه در مورد یک بازی حرف بزند و تمام فکر و ذکرش این باشد که در فلان صحنه آن بازی داور آوانتاژ داد یا نداد. حتی اگر آن روز قتل هم اتفاق افتاده بود، تا الان باید موضوع تمام می‌شد. یحیی اما آنقدر روی شهرآورد تمرکز کرده که تیمش مثل آب خوردن به هوادار مساوی داد و با شکست برابر آلومینیوم اراک از جام حذفی اوت شد. تا کی قرار است در پرسپولیس آینده فدای گذشته شود؟ کی دیده بودید برانکو نه ۲ماه، بلکه حتی ۲ هفته در مورد یک بازی حرف بزند؟

کی برانکو بیشتر از شاگردانش پول می‌گرفت؟

یحیی گل‌محمدی در بخشی از مصاحبه اخیرش طبق معمول نسبت به مسایل مالی اعتراض می‌کند. او می‌گوید دریافتی بازیکنان پرسپولیس تا این مقطع از فصل ۵۰درصد بوده و بعد اضافه می‌کند: «البته من بیشتر گرفتم، یعنی چیزی حدود ۶۵درصد که آن هم به‌خاطر قراردادم بود.» تا جایی که حافظه یاری می‌کند به یاد نمی‌آوریم برانکو زودتر از بازیکنان پرسپولیس پول گرفته باشد. او حتی در مقطعی ۱۱ماه حقوق نگرفت و همیشه اصرار داشت اگر پولی به باشگاه می‌رسد، ابتدا باید در اختیار بازیکنان قرار بگیرد تا آنها انگیزه و اشتیاق بیشتری پیدا کنند و بهتر بجنگند. با این حال امروز مربی پرسپولیس کسی است که راحت می‌گوید بیشتر از بازیکنانش پول گرفته و راحت‌تر اعلام می‌کند این موضوع به‌خاطر نوع قراردادش بوده است. جای تعجب ندارد اگر در این تیم، نشانی از همدلی سابق نباشد.

کی برانکو به تیم‌های دیگر اتهام می‌زد؟

طی دوران حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس هم روزهایی بود که قافیه بر این تیم تنگ شود و سرخ‌ها از رقبا عقب بیفتند، اما به یاد نمی‌آوریم برانکو رو به اتهام‌زنی و حمله به تیم‌های حریف آورده باشد. همیشه حرف او این بود که پرسپولیس تمام تلاشش را می‌کند و برای قهرمانی می‌جنگد. داستان یحیی اما به کلی فرق دارد. او امسال بارها و بارها استقلال را متهم به برخورداری از حمایت‌های جانبی کرده و در این مسیر تا جایی پیش رفته که دیگر حوصله هواداران خودی هم سر رفته است. طبیعتا وقتی مربی از این حرف‌ها می‌زند، شاگردانش روحیه مبارزه‌طلبی خود را از دست می‌دهند، چون حس می‌کنند برخی مسایل بیرون از زمین رقم می‌خورد. این اشتباهی است که تا قبل از این رقبا انجام می‌دادند و حالا پرسپولیس مرتکبش شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=88770
  • 30 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.