تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

5

خروپف نشانه ۸ مشکل جدی در بدن شما است!!!

  • کد خبر : 8872
  • 24 بهمن 1397 - 11:42
خروپف نشانه ۸ مشکل جدی در بدن شما است!!!

خروپف در زمان خواب از مشکلات جدی در بدن مثل مشکلات مربوط به خواب تا بیماری‌های قلبی و افسردگی و البته مرگ زودهنگام خبر می دهد. به گزارش سرویس سلامت افق تهران، ممکن است شما خروپف را نشانه مشکل جسمانی ندانید اما بهتر است بدانید که خرناس کردن درزمان خواب از بروز مشکلات فراوان در داخل […]

خروپف نشانه 8 مشکل جدی در بدن شما است!!!

خروپف در زمان خواب از مشکلات جدی در بدن مثل مشکلات مربوط به خواب تا بیماری‌های قلبی و افسردگی و البته مرگ زودهنگام خبر می دهد.

به گزارش سرویس سلامت افق تهران، ممکن است شما خروپف را نشانه مشکل جسمانی ندانید اما بهتر است بدانید که خرناس کردن درزمان خواب از بروز مشکلات فراوان در داخل بدن خبر می دهند، از مشکلات مربوط به خواب گرفته تا بیماری‌های قلبی و افسردگی و البته مرگ زودهنگام.

اگر شما دائما خروپف می‌کنید و باعث شدید آسایش از دیگران گرفته‌ شود به معنی این است که در معرض ۸ نوع خطر جدی هستید.

اضافه وزن

اگر اضافه وزن شدیدی را در اطراف گردنتان احساس کردید بدانید در معرض خطر آپنه خواب و اختلال خواب تهدیدتان می‌کند این عارضه تنفس‌تان را برای ۱۰ ثانیه تا ۱ دقیقه با مشکل مواجه می‌کند که   بسیار خطرناک است. تحقیقات نشان داده است کاهش وزن و لاغری می تواند باعث بهبود این مشکل شود.

رفلاکس معده

بازگشت اسید معده به سمت مری در خواب اتفاق خوشایندی نیست و ممکن است باعث شود راه تنفسیتان را بسته شود، کاهش وزن می تواند این عارضه را نیز تسکین بخشد.

مشکل قلبی

 آپنه خواب باعث می شود تنفستان برای لحظه ای متوقف می‌شود اما آیا می‌دانید ممکن است این عارضه باعث شود قلبتان را هم با مشکل مواجه کند، تحقیقات مرکز خواب فیلادلفیا ثابت کرد بیماران مبتلا به آپنه خواب ۲برابر بیشتر از افراد دیگر به بیماری‌های عروق کرونر، فشارخون بالا و حمله قلبی مبتلا می‌شوند.

میگرن

 از ضررهای معمول آپنه خواب برای قربانیان خود میگرن است، به دلیل این که درخواب اکسیژن کافی به مغزنمی رسد مغز قادر نیست دیگر به درستی عمل کند، یافته های محققان نشان داد خروپف ارتباط مستقیمی با سردردهای صبحگاهی دارد.

آریتمی

این عارضه بسیار به فشارخون بالا و حمله قلبی شباهت دارد، افرادی که مبتلا به اختلالات خواب هستند مستعد به آرتیمی(ضربان غیر طبیعی قلب) هستند، در واقع مطالعات اخیر نشان داده است آپنه خواب باعث ابتلای افرادبه نوعی آریتمی رایج می شود.

افسردگی

خروپف نه تنها باعث می شود خواب کافی و انرژی نداشته باشیم بلکه تاثیر زیادی هم بر روی سلامت روان ما خواهد گذاشت، شواهد نشان داده میزان افسردگی و اضطراب در افرادی که خروپف می‌کنند بیشتر از سایر افراد است.

بی اختیاری ادرار

بیشتر افرادی که به آپنه خواب و خرناس مبتلا  هستند به مرور کنترل مثانه خود را از دست خواهند داد، این عارضه در اغلب مردان بالای ۵۵ که با آپنه خواب درگیر هستند شایع تر است.

سکته مغزی

آخرین مشکلی که باعث می شود جانتان در خطر بیفتد و می‌توان گفت با فهمیدن این موضوع حتما برای خروپف‌های شبانه‌تان دنبال راه حل می گردید ارتباط خرناس با سکته مغزی است، متخصصان می‌گویند رسوب چربی در عروق باعث افزایش احتمال سکته مغزی می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=8872
  • 56 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.