بارش برف و باران در اکثر استان های کشور

مدیر کل هواشناسی استان البرز، با توجه به بارش برف و یخبندان احتمال ریزش بهمن را درجاده کرج -چالوس پیش بینی کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، منصور رحمانیان مدیر کل هواشناسی استان البرز درباره وضعیت جوی استان، بیان کرد: از اوایل دیروز (جمعه) شاهد ورود امواج ناپایدار به استان بودیم، که این امواج تا فردا شرایط جوی استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

رحمانیان افزود: بارش پراکنده برف و باران در استان به خصوص در ارتفاعات ادامه دارد، اکنون مینیمم دمای هوای شهرستان کرج یک درجه سانتی‌گراد است.

مدیر کل هواشناسی استان البرز ضمن اشاره به وضعیت کیفی هوای استان البرز اظهار داشت: متأسفانه هوای شهرستان‌های کرج، هشتگرد، اشتهارد، فردیس و نظرآباددر وضعیت ناسالمی به خصوص برای گروه‌های حساس قرار دارد.

رحمانیان بازش برف و باران را برای شهرستان‌های طالقان، هشتگرد، اشتهارد، فردیس و نظرآباد پیش‌بینی کرد و افزود: درحال حاضر مینیمم دمای هوای منطقه دیزین منفی ۶ درجه سانتی‌گراداست که پیش بینی می شود فردا به منفی ۹ درجه سانتی گراد برسد، بارش برف و یخبندان را در این منطقه پیش‌بینی می‌کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان البرز در خصوص وضعیت جوی محور کرج – چالوس نیز گفت: آسمان این مناطق نیمه‌ابری و مه‌آلود است که در برخی ساعات با بارش برف و یخبندان همراه خواهد بود، همچنین احتمال ریزش سنگ و بهمن نیز وجود دارد.

انتهای پیام/