تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

4

خواص کیوی برای جوان‌سازی پوست

  • کد خبر : 86784
  • 23 دی 1401 - 10:00
خواص کیوی برای جوان‌سازی پوست
مطالعات نشان می دهد که میوه کیوی با داشتن ویتامین های C و E روند چروک شدن پوست را کاهش می دهد.

به گزارش سرویس سلامت افق تهران؛ بهترین میوه‌ها برای حفظ زیبایی و سلامت پوست در عین حال جوانی چهره را در یک لیست ۹ گزینه ای به شما معرفی می‌شود.

کیوی: آنتی اکسیدان و ویتامین های موجود در میوه کیوی یکی از مورد نیازهای جوانی پوست است. مطالعات نشان می دهد که میوه کیوی با داشتن ویتامین های C و E روند چروک شدن پوست را کاهش می دهد. همچنین میوه کیوه به عنوان یک ضد پیری پوست و جوان ساز طبیعی ، پوست را در برابر حملات رادیکال های آزاد محافظت می کند.

انار: از بارزترین خواص انار برای پوست می توان به تامین تغذیه سلول های پوست اشاره کرد. انار غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند فسفر و ریبوفلاوین است . انار در تولید کلاژن پوست موثر است ف ماده ای که نبودش یعنی چین و چروک و پیری پوست.
۳- هندوانه آب رسانی و ضد پیری پوست:

هندوانه: میوه خوشمزه و پرطرفدار هندوانه شامل ویتامین های آنتی اکسیدان ضروری مانند ویتامین های A، ویتامین، B و ویتامین -C . علاوه بر این، دانه ها منابع روی، سلنیوم، ویتامین E است. هندوانه با داشتن آب فراوان و با آبرسانی به پوست از افتادگی و پیری این عضو مهم بدن جلوگیری می کند.

آواکادو: ویتامین B کمپلکس و E موجود در آوکادو ارائه تغذیه کامل به پوست است. ویتامین های موجود در میوه آواکادو برای ارتقا سطح سلامت پوست و پتاسیم موجود در ان برای حفظ آب سطح پوست نیاز است. گلوتاتیون موجود در این میوه استوایی روند پیری و چروک شدن پوست را کاهش می دهد.
۵- انبه هندی شیرین ضد پیری:

انبه هندی: تنها استفاده از میوه ی انبه ی هندی به صورت ماسک می تواند شما را متوجه شگفتی این میوه در زیبایی ، جوانی ، شفافیت و نرمی پوستتان کند. انبه هندی یا پاپایا سرشار از مواد معدنی و ویتامین هایی است که پوست برای زیبایی و صاف ماندن به انها نیاز دارد.

سیب: مصرف سیب از زمان های دور توصیه شده است . در بین فرمایشات معصومین و توصیه های طب سنتی از خواص بینظیر سیب در درمان انواع بیماری ها و حفظ جوانی پوست و بدن بسیار گفته شده است. آنزیم های موجود در سیب برای حفظ جوانی پوست ترکیباتی عالی هستند.
۷- موز را به عنوان یک میوه ضد پیری بخورید:

موز: میوه موز برای تنظیم کشش و انسجام پوست فوق العاده مفید است . همین جمله همه چیز را روشن می کند که برای دورماندن از چین و چروک و پیری پوست باید موز بخورید. منگنز و آنتی اکسیدان های مختلف موجود در این میوه ضد پیری طبیعی و قوی هستند.
۸- توت ها بهترین های ضد پیری و چروک پوست صورت :

توت ها: این دسته از میوه های ضد پیری منبع بینظیر و غنی از کلازن هستند . کلاژنی که برای چروک نشدن پوست باید باشند. ویتامین C بسیاری در این میوه های ریز خوشمزه وجود دارد که برای سلامتی و زیبایی پوست صورت لازم می باشند.
۹ – انگور و آب انگور بهترین های ضد پیری پوست :

انگور و آب انگور: منگنز و ویتامین سی موجود در انگور از بهترین و باکیفیت ترین نوع این ویتامین ها و مواد معدنی است . انگور یکی از میوه های پرخاصیتی است که از پوست در برابر مضرات اشعه ماوراء بنفش مراقبت می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=86784
  • 31 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.