تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

2

ماحصل احداث تصفیه خانه برای مناطق ۲۱ و۲۲ چیست؟

  • کد خبر : 86139
  • 10 فروردین 1401 - 13:22
ماحصل احداث تصفیه خانه برای مناطق ۲۱ و۲۲ چیست؟
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر بیان کرد: ایجاد این تصفیه خانه یک اثر زیست محیطی خیلی خوبی به دنبال دارد.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ماحصل احداث تصفیه خانه در منطقه ۲۲ تهران برای مسائل زیست محیطی پایتخت اظهار داشت: ایجاد این تصفیه خانه خیلی کمک می‌کند و یک اثر زیست محیطی خیلی خوبی هم به دنبال دارد. در همان جلسه‌ای که برای کلنگ زنی این تصفیه خانه منطقه ۲۱ داشتیم خدا را شکر تفاهم نامه واگذاری زمین در منطقه ۲۲ در آن محدوده خرگوش دره را هم امضا کردیم که یک تصفیه خانه بسیار بزرگ زده شود.

وی ادامه داد: آن تصفیه خانه باعث می‌شود که مشکل ۱۵۰ هزار نفر از افرادی که در ساختمان هایشان مشکل فاضلاب دارند مرتفع شود. این اتفاق خیلی بزرگی است.

پیرهادی خاطرنشان کرد: ان‌شالله در همین فروردین ماه یا اردیبهشت ماه کلنگ آن مجموعه هم خواهد خورد و این را مجموعه آبفا قرار است انجام بدهند که برآوردمان این است که در حدود شاید نزدیک به هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه خواهد شد. این اتفاق یک اتفاق بسیار بزرگ برای بالا بردن سطح کیفیت زندگی مردم در منطقه ۲۱ و ۲۲ خواهد بود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پایان یادآور شد: من فکر می‌کنم این اتفاق یک اتفاق بسیار بزرگی است. اگر از من بپرسید بزرگ‌ترین اتفاقی که در این چند وقت افتاده می‌گویم این دو تصفیه خانه است که یکی محلی و یکی فرامنطقه‌ای است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=86139
  • 46 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.