تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین رشد ۵۰ درصدی بودجه گردشگری تهران در سال ۱۴۰۳ ۲۵۰۰ اتوبوس جدید در راه پایتخت تغییر نام جدید باشگاه استقلال تعیین داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها

4

آسیب‌های اجتماعی را سیاسی نکنید

  • کد خبر : 85703
  • 06 فروردین 1401 - 12:19
آسیب‌های اجتماعی را سیاسی نکنید
سخنگوی شورای شهر تهران بیان کرد: موضوعاتی که مربوط به زیست انسانی و آسیب‌های اجتماعی است باید بصورت فنی و تخصصی انجام شود و نباید به این مسائل سیاسی نگاه کرد.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اینکه تمرکز برخی محافل سیاسی روی گسترش آسیب‌های اجتماعی در تهران می‌تواند این مساله را به پاشنه آشیلی برای مدیریت شهری تبدیل کند اظهار داشت: من معتقدم به این موضوعات نباید سیاسی نگاه کرد. یعنی در مسائلی که فنی به حساب می‌آید باید کار کارشناسی به شکلی تخصصی انجام شود.

وی ادامه داد: اتفاقا اگر موضوعی مربوط به زیست انسانی باشد حتما باید نگاه‌های مربوط به آن فنی و تخصصی باشد. ما با نگاه سویه دار دچار قضاوت‌های نادرست خواهیم شد. وقتی ما می‌گوییم نباید به این موضوعات سیاسی نگاه کرد همه ما بر اساس تکلیفمان حتما نگاه و فهم سیاسی هم در تصمیم گیری‌ها و حرکاتمان داریم. رهبر انقلاب هم روی این موضوع تاکید دارند.

نادعلی خاطرنشان کرد: کسی سیاست فهمی و دریافت و درنظر گرفتن پیوست‌های سیاسی اتفاقات را بد نمی‌داند. اما کار کارشناسی در حوزه موضوعی که مربوط به رفع آسیب‌های اجتماعی است حتما در اولویت قرار دارد. بعضی‌ها در یک نقطه‌ای نشسته اند و هر کسی که مسوولیتی را به دست می‌گیرد جریان مخالف را تحت فشار قرار می‌دهند بدون اینکه متوجه باشند نفع یا ضرر آن اتفاق متوجه مردم تهران است.

سخنگوی شورای شهر تهران در پایان یادآور شد: فرض بگیریم تصمیم گرفته شده تا معتادان متجاهر را جمع کنند عده‌ای نشسته اند و هیاهو می‌کنند که اگر معتادان را جمع کنند سبک زندگی آن‌ها خراب می‌شود و فلان مشکلات برایشان پیش می‌آید. بعد دو مرتبه تعدادی از این افراد می‌آیند و اعتراض می‌کنند که چرا این همه معتاد در شهر ریخته است. گاهی اوقات برخورد‌هایی که از تریبون‌های سیاسی اتفاق می‌افتد یا از جریان‌های سیاسی نشات می‌گیرد، اما از طریق رسانه‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند. ما به این صحبت‌ها توجه نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=85703
  • 66 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.