تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

4

بازدید رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از چند طرح اقتصادی در خوزستان

  • کد خبر : 8532
  • 17 بهمن 1397 - 19:17

هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به‌اتفاق تنی چند از مدیران ستادی این بانک از چند طرح اقتصادی در استان خوزستان بازدید کرد. صبح امروز حجت‌الله مهدیان به همراه دکتر سید راضی نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان شوش از طرح شرکت […]

بانک توسعه تعاون

هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به‌اتفاق تنی چند از مدیران ستادی این بانک از چند طرح اقتصادی در استان خوزستان بازدید کرد.

صبح امروز حجت‌الله مهدیان به همراه دکتر سید راضی نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان شوش از طرح شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی ماکیان طیور مرغ لذیذ شوش بازدید به عمل آوردند.

طرح مذکور که با مشارکت ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون به‌صورت ایجادی در مرحله تکمیل نهایی و افتتاح و بهره‌برداری می‌باشد به‌عنوان یک طرح صنعتی باقابلیت ۸۰۰۰ قطعه مرغ در هر ساعت جهت کشتار و بسته‌بندی از قابلیت ایجاد اشتغال ۲۵۰ نفر در هر شیفت برخوردار است.

این طرح در بنای مفید ۴۳۰۰مترمربع شامل سالن‌های مربوط به واحد کشتار، تصفیه‌خانه آب، واحد سورتینگ، بسته‌بندی، سردخانه در قالب زنجیره ارزش از تولید به مصرف واقع‌شده است.

گفتنی است طرح مذکور. با ظرفیت و قابلیت مناسب ۸۰ هزار تنی در قالب سیلوی نگهداری گندم، حبوبات، ذرت و سورتینگ و بسته‌بندی مشغول فعالیت می‌باشد. طرح مذکور از محل رونق تولید مبلغ ۲۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش ایجاد گردیده و مقررشده حسب نیاز شرکت تعاونی در قالب حد اعتباری ۱۰۰ میلیارد ریالی در قالب تأمین سرمایه در گردش و صدور ضمانت‌نامه و سایر موارد موردنیاز ارائه خدمات نماید. مضاف بر اینکه مقرراست به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۳۰ فقره تسهیلات اعتباری در قالب سرمایه در گردش به ۳۰ نفر از کشاورزان عضو تعاونی پرداخت نماید.

همچنین رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در این سفر سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، قاسم توکلی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست و کریم میرزا خانی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند از شرکت کشتارگاه صنعتی زیبا مرغ هدایت دزفول که یکی از پروژه‌های تمام مکانیزه می‌باشد با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی بالغ‌بر ۳۰۰ نفر در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار مربع و با بنای مفید ۳۴۰۰ مترمربع دارای سالن‌های تمام مکانیزه با ظرفیت ۱۰۰۰۰ قطعه در ساعت و همچنین دارای سالن‌های بارگیری، کشتار، بسته‌بندی و سردخانه باقابلیت صادرات می‌باشد، بازدید نمود. قابل‌ذکر است بانک توسعه تعاون مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از محل اشتغال روستایی برای بهره‌برداری این طرح تصویب نموده است.

همچنین در ادامه این سفر از طرح ملی پالایشگاه پترو پارس شهرستان شوشتر با حضور مدیران بانک توسعه تعاون، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان مذکور بازدید به عمل آمد. شایان‌ذکر است طرح مذکور با ظرفیت روزانه ۵۰۰ تن تولید بنزین و گازوئیل و با اشتغال‌زایی مستقیم ۱۳۰ نفر بزرگ‌ترین پالایشگاه بخش خصوصی کشور است که قابلیت تولید بنزین یورو ۴ آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌باشد. بانک توسعه تعاون در مشارکت این طرح ایجادی ۱۵۰ میلیارد ریال تصویب نموده است.

ضمن آنکه طرح ملی پتروشیمی پارس کیمیا کلر شوشتر نیز در این سفر استانی مورد بازدید قرار گرفت. طرح مذکور به‌عنوان یک طرح ملی در ۴۰ هکتار واقع‌شده که بانک توسعه تعاون تاکنون با پرداخت ۶۰ میلیارد ریال در ایجاد یکی از پروژه‌های پائین‌دستی تولید کلسیم کلراید ۱۵ هزار تن مشارکت نموده است.

گفتنی است مهدیان بازدید میدانی و حضور در محل اجرای طرح‌ها را یکی از راهکارهای اساسی برای درک بهتر از میزان اثربخشی تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون در جهت کمک به تولید و اشتغال یادکرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=8532
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.