تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

روایتی از محبان و دوست‌داران اهل بیت(ع) در آفریقا/ پایتخت کنیا میزبان رونمایی از مستند «روشن‌تر از خورشید» افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین رشد ۵۰ درصدی بودجه گردشگری تهران در سال ۱۴۰۳ ۲۵۰۰ اتوبوس جدید در راه پایتخت تغییر نام جدید باشگاه استقلال تعیین داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز

4

صنعت نفت آبادان برترین تیم/ مغانلو بهترین بازیکن

  • کد خبر : 84040
  • 16 اسفند 1400 - 11:18
صنعت نفت آبادان برترین تیم/ مغانلو بهترین بازیکن
با پایان مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، بهترین‌های هر بخش مشخص شدند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام هشت دیدار پیگیری شد و در مهم ترین دیدار‌ها استقلال تهران موفق شد، با نتیجه ۲ بر یک گل گهر سیرجان را شکست دهد. پرسپولیس نیز در دیداری که نیاز شدیدی به پیروزی داشت با ۲ گل مقابل صنعت نفت آبادان مغلوب شد تا فاصله این تیم با استقلال صدرنشین به ۶ امتیاز افزایش پیدا کند. سپاهان نیز پس از چند دیدار ناکامی موفق شد، با ۲ گل فجر سپاسی را شکست دهد.

نتایج بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال 

پدیده مشهد صفر – تراکتور تبریز صفر

مس رفسنجان صفر – نفت مسجد سلیمان صفر

پیکان تهران صفر – نساجی مازندران یک

آلومینیوم اراک صفر – هوادار تهران یک

فولاد خوزستان یک – ذوب آهن اصفهان ۲

استقلال تهران ۲ – گل گهر سیرجان یک

سپاهان اصفهان ۲ – فجر سپاسی شیراز صفر

صنعت نفت آبادان ۲ – پرسپولیس تهران صفر

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

تیم هفته: صنعت نفت آبادان

صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف پرسپولیس رفت که شاگردان یحیی گل محمدی به دلیل برد استقلال مقابل گل گهر سیرجان نیاز به پیروزی داشتند، اما در دقیقه هفت سانتر محمدرضا غبیشاوی روی دروازه پرسپولیس با اشتباه حامد لک وارد دروازه این تیم شد. پرسپولیس‌ها برای جبران گل خورده در طول بازی موقعیت‌های زیادی روی دروازه صنعت نفت ایجاد کردند، اما هر بار مدافعان و فرزین گروسیان دروازه بان نفتی‌ها مانع از گلزنی بازیکنان پرسولیس شدند. در نیمه دوم نفتی‌ها با ضد حمله زدن روی دروازه پرسپولیس موقعیت‌های ایجاد کردند و در دقیقه ۶۸ شوت زمینی محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه وارد دروازه لک شد. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید تا پرسپولیس از کورس قهرمانی با استقلال جا بماند.

علیرضا منصوریان

مربی هفته: علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به خوبی نکات ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده بود و همین عامل باعث شد در طول بازی بازیکنان صنعت نفت به خوبی حملات پرسپولیسی ها را خنثی کنند. منصوریان در دیدار‌های ابتدایی فصل نتایج ضعیفی با نفتی‌ها کسب کرد، اما او در ادامه فصل توانست تفکراتش را در این تیم پیاده کند و اکنون این تیم با ۳۰ امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر قرار دارد.

شهریار مغانلو

بازیکن هفته: شهریار مغانلو

شهریار مغانلو در دیدار مقابل فجر سپاسی موفق شد هر ۲ گل سپاهانی‌ها در این دیدار را به ثمر برساند تا سپاهان در روزی که تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان مقابل حریفانشان مساوی کردند و شکست خوردند، جایگاه سومی خود در لیگ برتر را مستحکم‌تر کند. مغانلو با هفت گل بهترین گلزن سپاهان است و  به صورت مشترک با مهدی عبدی و سعید صادقی از تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در جایگاه سوم بهترین گلزنان بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان - پرسپولیس تهران

بازی هفته: صنعت نفت آبادان – پرسپولیس تهران

گل زود هنگام نفتی‌ها با اشتباه حامد لک دروازه بان پرسپولیس باعث شد تا پرسپولیس به سرعت دنبال جبران گل خورده باشد، اما حملات این تیم هر بار توسط مدافعان و دروازه بان صنعت نفت دفع شد. نفتی‌ها هم در طول بازی سعی داشتند تا از تک گل شان محافظت کنند و نیم نگاهی به ضد حملات داشته باشند. در نیمه دوم و در دقیقه ۶۸ توسط محمود مطلق زاده موفق شد گل دوم را برای نفتی ها به ثمر برساند تا این تیم پرسپولیس را ببرد.

 جدول لیگ برتر فوتبال ایران تا پایان هفته بیست و یکم 

 

جدول لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=84040
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.