تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

3

  انتشار تصاویر جدید از «موربیوس» در آستانه اکران

  • کد خبر : 83821
  • 14 اسفند 1400 - 15:20
  انتشار تصاویر جدید از «موربیوس» در آستانه اکران
مارول استودیو از جدیدترین تصاویر فیلم سینمایی «موربیوس» با بازی «جرد لتو» را در آستانه اکران منتشر کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، جدیدترین تصاویر فیلم سینمایی «موربیوس» با بازی «جرد لتو» به تازگی از سوی مارول استودیو منتشر شد. این فیلم براساس برنامه ریزی جدید اول آوریل سال جاری میلادی اکران می‌شود.

کمپانی سونی پیکچرز دلیل اصلی این تعویق را همزمانی اکران این فیلم با اکران فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» دانست و اعلام کرد که نمی خواهد هیچکدام از این دو فیلم در این همزمانی ضرر مالی در گیشه داشته باشند.

فیلم داستان مردی به نام موربیوس را روایت می‌کند که در اداره‌ای مشغول به کار است و از بیماری خونی نادر رنج می‌برد. او تصمیم می‌گیرد که خود را درمان کند، اما طی عملی تبدیل به یک خون آشام می‌شود و داستان رو به تراژدی ترسناک می‌رود.

تولید این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول است. این فیلم که در آینده توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع می‌شود، قرار است سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از سونی باشد.

کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ دنیل اسپینوزا از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ مت سازما و بارک شارپلس است و در آن جرد لتو در نقش مایکل موربیوس، در کنار مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون و مایکل کیتون ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، موربیوس در پی تلاش برای درمان خود بر اثر یک بیماری خونی نادر تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود.

پس از اعلام برنامه‌هایی برای خلق دنیای مشترک جدیدی از فیلم‌های با الهام از شخصیت‌های مرد عنکبوتی که با ونوم (۲۰۱۸) آغاز می‌شود، سونی توسعهٔ یکی از فیلم‌ها بر پایهٔ شخصیت موربیوس را آغاز کرد. سازما و شارپلس تا نوامبر ۲۰۱۷ فیلم‌نامه‌ای برای این فیلم نوشته بودند.

لتو و اسپینوزا در ژوئن ۲۰۱۸ به‌طور رسمی به این پروژه ملحق شدند. کار بر روی این فیلم به‌طور جدی در پایان سال با انتخاب بازیگران بیشتر آغاز شد و مدتی بعد مراحل تولید فیلم در فوریهٔ ۲۰۱۹ در لندن کلید خورد. مدتی بعد تأیید شد که مراحل فیلم‌برداری تا ژوئن ۲۰۱۹ به پایان رسیده‌است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=83821
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.