تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

6

توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار

  • کد خبر : 83810
  • 14 اسفند 1400 - 14:41
توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان کرد: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی در حال حاضر توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار به نحو مطلوبی در حال انجام است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید شهردار تهران از بازار میوه و تره بار جلال آل احمد در جمع خبرنگاران در خصوص عرضه اقلام مورد نیاز شهروندان برای نوروز اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد محصولات خود را از کانال‌های مختلف تولید در کشور تأمین کنیم تا بتوانیم با عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب رضایتمندی شهروندان را جلب کنیم. در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی قول داده که کالاهای مورد نیاز و پرمصرف را تأمین کند تا بتوانیم در زمان مناسب این اقلام را در اختیار شهروندان قرار دهیم و ان‌شاءالله در این حوزه مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: درباره اقلام پرمصرف شامل برنج، گوشت، میوه و برخی از محصولات همچون سیب زمینی و پیاز به گونه‌ای عمل خواهیم کرد تا این اقلام با حذف دلالان با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی در خصوص توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار نیز گفت: در این حوزه با برخی از کمبودها روبرو بودیم. با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی در حال حاضر توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار به نحو مطلوبی در حال انجام است. در ارتباط با برنج ایرانی و خارجی نیز در هفته گذشته مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه از روز گذشته با پیگیری هایی که انجام دادیم برنج با قیمت مناسب در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه شد و برای برنج ایرانی مکاتباتی با وزیر جهاد کشاورزی انجام دادیم که امیدواریم شاهد عرضه مناسب این محصول نیز در روزهای آینده باشیم.

وی تأکید کرد: یکی از سیاست هایی که در این مورد دنبال خواهیم کرد این است که بتوانیم کالاهای مورد نیاز خود را با حذف دلالان و بدون واسطه از کانال های تولیدکننده محصولات تأمین کنیم. قطعا این مسیر منجر به عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب به شهروندان خواهد شد. البته این کار را آغاز کرده ایم و بهره برداران در میادین نیز این روند را در دستور کار خود قرار داده اند به شکلی که برخی از کالاها در حال حاضر به شکل مستقیم از کانال های تولید تأمین می شود ولی باید این موضوع را به صورت گسترده در تمامی میادین اجرایی کنیم.

وی در خصوص تأمین گوشت قرمز به ویژه در ایام پایانی سال گفت: با هماهنگی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام شده در این حوزه با مشکلی مواجه نخواهیم شد و تا پایان سال مایحتاج مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص وجود تفاوت میان کالاهایی که در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می شود و بی کیفیت بودن برخی کالاها در برخی از میادین گفت: بخشی از این انتقاد قابل قبول است چرا که برخی از میادین ما کیفیت محصولات عرضه شده در آن ها با سایر میادین متفاوت است و برخی از غرفه داران میوه های با کیفیت پایین تر را در غرف عرضه می کنند، لذا در این بخش ورود پیدا کرده ایم و ارتقای کیفیت محصولات عرضه شده را در دستور کار قرار داده ایم و به تدریج عرضه میوه های با کیفیت پایین تر در میادین متوقف خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=83810
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.