به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، ابراهیم درستی نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران اظهار داشت: به گفته تعاون روستایی نرخ میوه ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داشته است. اجرای طرح درج قیمت تولید کننده روی کالاها مربوط به چندین سال گذشته است اما بنا به دلایلی انجام نشد. معتقدم این طرح باید عیبیابی شده و ایرادات آن اصلاح شود چرا که خریدار نباید دچار سردرگمی شود. هم اکنون طرح درج قیمت روی کالا مبهم است.
نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران افزود: از بیستم اسفند میوه شب عید توزیع میشود و خواستاریم تا ستاد تنظیم بازار قیمت این اقلام را هم مشخص و در طرح درج قیمت تولید کننده روی کالا قراردهد.
وی ادامه داد: طرح درج قیمت تولید کننده روی کالا، به هدف از بین بردن قیمت های کاذب و تخفیف های صوری اجرا می شود. در این طرح، کالاهایی که بازارشان رقابتی است انتخاب خواهند شد البته در مراحل نخست کالاهایی انتخاب شدند که سهم و نقش قابل توجهی در سبد هزینه خانوارها ندارند.
انتهای پیام/