تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

5

بازتاب گلزنی و پاس گل طارمی مقابل اسپورتینگ

  • کد خبر : 83637
  • 12 اسفند 1400 - 11:00
گلزنی و پاس گل مهدی طارمی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون تمجید رسانه‌های پرتغالی از مهاجم ایران را در پی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال با نتیجه ۲ بر ۱ برابر اسپورتینگ لیسبون به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت، سهم بسزایی در این پیروزی با گلزنی و پاس گل خود داشت.

طارمی ابتدا در دقیقه ۵۹ با ضربه پنالتی، بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه ۶۴ به شکل زیبایی پاس گل دوم تیمش را به «اوانیسلون» داد تا پورتو در زمین حریف به یک برد ارزشمند برسد.

مهاجم تیم ملی ایران در تمام دیدارهای اخیر پورتو یا گل زده و یا پاس گل داده است و با درخشش مقابل اسپورتینگ، به روند درخشش خود ادامه داد تا همچنان در کانون توجه رسانه‌های پرتغالی باشد.

سایت observador بعد از این مسابقه، از مهدی طارمی به عنوان نمایشنامه نویسی یاد کرد که برای تغییر متن به دنیا آمده است. این سایت با اشاره به تقابل پورتو و اسپورتینگ، طارمی را نقطه تفاوت دو تیم برای کسب پیروزی دانست.

بازتاب درخشش طارمی مقابل اسپورتینگ/ مهاجم ایران ۳۰ چشم دارد!

سایت expresso هم به تأثیر طارمی در بازی مقابل اسپورتینگ پرداخت و از تیتر «پاشنه طارمی» برای مطلب خود استفاده کرد. اشاره این سایت به پاس گل بسیار زیبای طارمی است که با پاشنه پا برای اوانیسلون ساخته و پرداخته کرد.

در بخشی از مطلب این رسانه پرتغالی آمده است: «بازیکن ایرانی که از تکرار پاس‌های درخشان خسته نمی‌شود (آن پاس گل در بازی با لاتزیو را یادتان هست؟) همانطور که دیدیم در این مسابقه هم با یک حرکت پاشنه به عقب این کار را انجام داد، انگار ۳۰ چشم در سر دارد.»

بازتاب درخشش طارمی مقابل اسپورتینگ/ مهاجم ایران ۳۰ چشم دارد!

روزنامه «رکورد» با بیان اینکه مهدی طارمی بهترین بازیکن اژدها (پورتو) در این مسابقه بوده، از تیتر «طارمی موشک پرتاب کرد» استفاده کرده است. این روزنامه همچنین صفحه نخست خود را به عکسی از شادی گل طارمی اختصاص داده و به گزارش مسابقه پرداخته است.

بازتاب درخشش طارمی مقابل اسپورتینگ/ مهاجم ایران ۳۰ چشم دارد!

روزنامه «ا بولا» هم تصویر شادی گل طارمی و بازیکنان پورتو بعد از گلزنی را روی جلد خود استفاده کرده و این مسابقه را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داده است.

بازتاب درخشش طارمی مقابل اسپورتینگ/ مهاجم ایران ۳۰ چشم دارد! انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=83637
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.