تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

4

اعلام آمادگی «روز صفر»برای اکران نوروزی

  • کد خبر : 82515
  • 02 اسفند 1400 - 13:20
اعلام آمادگی «روز صفر»برای اکران نوروزی
فیلم سینمایی «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان برای اکران در نوروز ۱۴۰۱ اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، فیلم سینمایی «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان برای اکران در نوروز ۱۴۰۱ اعلام آمادگی کرده است، باید دید آیا با توافق شورای صنفی نمایش با اکران این فیلم در سال نو آیا «روز صفر» مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت یا خیر.

فیلم سینمایی «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان سال گذشته پروانه نمایش خود را دریافت کرد، اما با توجه به تعطیلی چندباره سینماها قید اکران را زد، از سویی قاچاق زودهنگام آثار اکران آنلاین باعث شد تا ملکان از این شیوه از اکران هم انصراف داده و منتظر فرصتی مناسب برای اکران فیلمش باشد.

«روز صفر» فیلمی که موفقیت در بازگشایی سینماها را تضمین می‌کند///////////////////پنجشنبه

فیلم «روز صفر» امید فراوانی برای فروش در گیشه دارد، اما از سویی شیوع سویه جدید بیماری کرونا و قرمز شدن اکثریت شهرهای کشور به دلیل موج ششم باعث شده تا امکان موفقیت این فیلم در گیشه به یک ریسک بزرگ تبدیل شود. هرچند پیش از شیوع موج ششم کرونا سینماها با رکوردشکنی روبرو بودند اما این بیماری بار دیگر ثبات را از چرخه اکران گرفته است.

فیلم سینمایی «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان بدون شک می‌تواند یکی از گزینه های خوب سینما در شرایط عادی باشد، اما سینمای امروز تمامی معادلات چرخه اکران را به هم ریخته است، اکثریت سینماها تعطیل مانده اند و از سویی سالنهای دیگر نیز بدون تماشاگر پیش می روند. باید دید در سینمایی که جمع کل فروش آن زیر دو میلیارد تومان است این فیلم تا چه حد به آینده خود خوشبین است.

روز صفر روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است. این تنها خلاصه‌ای از فیلم سینمایی «روز صفر» اولین ساخته سینمایی سعید ملکان است که امیر جدیدی در کنار ساعد سهیلی در آن به ایفای نقش می‌پردازد. 

«روز صفر» فیلمی که موفقیت در بازگشایی سینماها را تضمین می‌کند///////////////////پنجشنبه

فیلمنامه «روز صفر» با همکاری مشترک بهرام توکلی و سعید ملکان روی کاغذ آمده است، ترکیب امیر جدیدی، سعید ملکان و بهرام توکلی همان ترکیب موفق فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» است، مشارکتی که به خوبی مورد استقبال هواداران قرار گرفت. 

امیر جدیدی و ساعد سهیلی ۲ نقش اصلی فیلم «روز صفر» هستند و در کنار آنها چند بازیگر خارجی و ده‌ها بازیگر تئاتر هنرنمایی می‌کنند.

در واقع می‌توان گفت «روز صفر» فیلمی است که سعید ملکان آن را به عنوان اولین تجربه سینمایی‌اش تولید کرده است. ملکان این سال‌ها نامی پرنفوذ در عرصه سینما بوده و با تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «ابد و یک‌ روز» و سپس «تنگه‌ ابوقریب» توانایی‌های خود را اثبات کرده است.

ملکان آخرین بار در تهیه پروژه بزرگ غلامرضا تختی وارد صحنه شد، اما با شکست سنگینی در گیشه روبرو شد. ملکان این بار و بعد از موفقیت چشمگیر «شبی که ماه کامل شد» به سراغ فیلمی درباره عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی رفته است، فیلمی که می تواند یکی از آثار پر سر و صدای جشنواره فیلم فجر امسال باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=82515
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.