تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

4

اسکوچیچ: قدم زدن در خیابان‌های ایران کار آسانی نیست

  • کد خبر : 81624
  • 21 بهمن 1400 - 11:58
اسکوچیچ: قدم زدن در خیابان‌های ایران کار آسانی نیست
سرمربی تیم ملی فوتبال قدم زدن در خیابان‌های ایران را به دلیل علاقه مردم سخت عنوان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که موفق شد با ایران راهی جام جهانی شود به کشور کرواسی سفر کرده و گفت‌وگویی را نیز انجام داده است.

حتما به موفقیتی که با تیم‌تان کسب کردید، افتخار می‌کنید.

دو سال گذشته به ما خیلی سخت گذشت. ما کلی بازی انجام دادیم. زمانی که من جانشین مارک ویلموتس شدم، تیم ما در جدول گروهش سوم بود. بعد از آن مقطع خوبی را آغاز و به جام جهانی صعود کردیم.

آیا درست است که در ایران، فوتبال پس از کشتی دومین ورزش محبوب محسوب می‌شود؟

فوتبال در ایران مثل یک مذهب است. اگر کرونا نبود، تمام ورزشگاه‌ها هنگام برگزاری مسابقات پر از تماشاگر می‌شدند.

شما و تیم‌تان دو بار مقابل عراق قرار گرفتید. آیا میان دو تیم تنش خاصی وجود دارد؟

بین دو تیم خیر، تنشی وجود ندارد. ما کمی تحت فشار قرار داشتیم، چون با توجه به کیفیت بالایی که تیم‌مان دارد انتظارات از ما بالا بود تا برنده شویم. ما از ۱۵ بازی اخیرمان ۱۴ تا را بردیم.

ایران دارای ۸۰ میلیون نفر جمعیت است. وقتی که هدایت تیم ملی این کشور را قبول کردید، انتظاراتی که مردم داشتند روی شما فشار نمی‌آورد؟

من از سوی مردم تحت فشار قرار نداشتم. اگر بخواهم رسانه‌های ایران را با رسانه‌های کرواسی مقایسه کنم، می‌توانم بگویم که فشار رسانه‌های ایران ۱۰۰ برابر بیشتر است. ما تیم بیست‌و‌یکم جهان و اول آسیا هستیم و به همین دلیل هم وجود چنین فشاری طبیعی است.

زندگی در ایران و تطبیق دادن خودتان با شرایط این کشور چقدر برای شما سخت بود؟

من در چند کشور آسیایی کار کرده‌ام و در ایران آسان‌تر از همه آنها با شرایط زندگی‌ام کنار آمدم، چون مردم ایران بسیار خوب و میهمان‌نواز هستند.

شرایط کاری‌تان در این کشور چطور است؟

ما یک کمپ عالی داریم که تیم‌های بارسلونا یا رئال مادرید هم از تمرین در آن ناراضی نخواهند بود. شرایط کاری من در ایران عالی است.

به نظر می‌رسد که شما به یک قهرمان ملی برای مردم ایران تبدیل شده‌اید. آیا واقعا اینطور است؟

اینکه آیا برای آنها یک قهرمان هستم یا نه را نمی‌دانم، اما مردم ایران من‌را دوست دارند و در خیابان‌ها به سوی من می‌‌آیند تا در کنار هم عکس بگیریم، به همین دلیل قدم زدن در خیابان‌های ایران برای من کار آسانی نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=81624
  • 50 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.