تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

6

هویت ملی، در اندیشه تمام نخبگان ایرانی وجود دارد

  • کد خبر : 80892
  • 14 بهمن 1400 - 15:05
هویت ملی، در اندیشه تمام نخبگان ایرانی وجود دارد
وزیر آموزش و پرورش گفت: نخبگان می‌توانند کار‌های ارزشمندی را در جهت پیشرفت کشور انجام دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان نخبه و برگزیدگان قرآنی ما همان افرادی هستند که در آینده می‌توانند با حضور در مراکز پژوهشی به سرمایه‌های این کشور ارزش بیشتری عطا کنند. ما باید در جامعه زمینه حضور این افراد را فراهم کنیم. در ابتدا باید اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان را تدوین کنیم و فعالیت‌های دانش آموزان خود را تدوام ببخشیم. البته در این راه باید به سایر استان‌ها نیز توجه‌ ویژه‌ای داشته باشیم.

نوری درباره طرح شهاب (استعداد یابی افراد برتر و سر آمد) عنوان کرد که باید راه و روشی برای این طرح آماده شود تا دانش آموزان در حوزه‌های تخصصی مختلف به مراکز دیگر هدایت شوند که از دوره ابتدایی شروع شده و باید آن را ادامه داد.

نوری گفت: خیلی از نخبگان کشورمان پس از مدتی به کشور باز می‌گردند. احساس می‌کنم هویت ملی در اندیشه تمامی این بچه‌ها وجود دارد و تمامی مسئولین باید به صورت جدی از این آینده سازان کشور حمایت کنند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به تازگی مصوبه‌ای را برای حمایت از این دانش آموزان تصویب کرده است و این دست کار‌ها ادامه خواهند داشت. برنامه ما شکوفا کردن استعداد دانش آموزان است و باید ارتباط نزدیکی میان مرکز استعداد‌های درخشان کشور و مراکز بنیاد نخبگان باشد تا تسهیلات خوبی برای دانش آموزان مهیا شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=80892
  • 52 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.