تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار

7

منابع عمومی قربانی منافع خصوصی شده/ترافیک تهران اسفناک

  • کد خبر : 79565
  • 03 بهمن 1400 - 11:02
منابع عمومی قربانی منافع خصوصی شده/ترافیک تهران اسفناک
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک اسفناک تهران، بیان کرد: سالیانه 18 درصد خودرو به تهران اضافه می‌شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کردیم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران پس از استماع سخنان محمدحسین حمیدی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که به ارائه گزارش در خصوص موضوعات مرتبط با شهر تهران پرداخته شد، اظهار داشت: سالیانه ۱۸ درصد خودرو به تهران اضافه می شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کردیم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک تهران اسفناک است افزود: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید.

اقراریان ادامه داد:  در کنار اینها شاهدیم که پلاک‌های غیر تهران که در تاکسی‌های اینترنتی کار می کنند و سبد تاکسیرانی را کوچک کردند.

این عضو شورای شهر اذعان کرد: لطفا توضیح دهید برنامه مشخص تان برای شماره گذاری خودرو در تهران چیست؟ وقتی اشاره می کنید ۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران وجود دارد، یعنی به تعداد همه تهرانی‌ها، دیگر تهران چقدر ظرفیت دارد؟

وی ادامه داد: چطور پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد در خط ویژه را به مدیرعامل یکی از خودروسازی ها داده است، خواهش می کنم اینها را ببنیم حرف مردم صداقت داشتن است.

اقراریان در پایان یادآور شد: در شورا آمادگی داریم که این معضلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=79565
  • 60 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.