تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

6

هیچ سلبریتی در «گلدن گلوب» شرکت نمی‌کند

  • کد خبر : 77954
  • 17 دی 1400 - 12:19
هیچ سلبریتی در «گلدن گلوب» شرکت نمی‌کند
رویداد سینمایی گلدن گلوب ۲۰۲۲ بدون حضور سلبریتی‌ها، مطبوعات و مهمانان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنری  افق تهران، به نقل از بیلبورد، رویداد سینمایی گلدن گلوب ۲۰۲۲ بدون حضور سلبریتی‌ها، مطبوعات و مهمانان برگزار می‌شود.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در پی یک سال جنجال و بایکوت در تلاش است تا شرایط را بهبود ببخشد.

در هفتاد و نهمین جوایز گلدن گلوب که برای روز یکشنبه تعیین شده است، تلاش‌های بشردوستانه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود – که هالیوود ریپورتر قبلاً در مورد آن نوشته بود – برجسته شده و برندگان به طور متناوب در طول یک گردهمایی ۹۰ دقیقه‌ای در بِوِرلی هیلتون اعلام خواهند شد.

در این مراسم بزرگ سینمایی هیچ فرش قرمزی وجود نخواهد داشت و سلبریتی‌ها، مهمانان و مدعوین و اعضای مطبوعات بجز HFPA«انجمن مطبوعات خارجی هالیوود» حضور نخواهند داشت و این شرایط به دلیل اوضاع وخیم شیوع ویروس کرونا حاکم شده است.

هنوز مشخص نیست کسانی که در این رویداد حضور نخواهند یافت، در صورت تمایل می‌توانند مراسم را از راه دور تماشا کنند یا اینکه آیا پخش زنده امکان‌پذیر است یا خیر، اما احتمالاً موانع قانونی برای پخش رویدادی با عنوان «جوایز گلدن گلوب» بدون مشارکت شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی»(NBC) که حق پخش این جوایز را در اختیار دارد، بدون مجوز وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی»(NBC) پس از افشاگری‌های فوریه گذشته در لس‌آنجلس تایمز در مورد رفتار مدیران انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و اتهامات تبعیض نژادی حاکم برا این انجمن و ساختار جمعیتی اکثریت سفیدپوست آن، پوشش این مراسم در سال ۲۰۲۲ را تحریم کرد.

جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Award) مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده توسط ۹۳ عضو انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی، هم داخلی و هم خارجی اهدا می‌گردد. این جایزه نخستین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام بهترین فیلم یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه یک عمر فعالیت هنری یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هر سال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه به فیلم یا برنامه تلویزیونی خاصی تعلق نمی‌گیرد و تنها برای یک عمر فعالیت هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=77954
  • 26 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.