تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

6

هیچ سلبریتی در «گلدن گلوب» شرکت نمی‌کند

  • کد خبر : 77954
  • 17 دی 1400 - 12:19
هیچ سلبریتی در «گلدن گلوب» شرکت نمی‌کند
رویداد سینمایی گلدن گلوب ۲۰۲۲ بدون حضور سلبریتی‌ها، مطبوعات و مهمانان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنری  افق تهران، به نقل از بیلبورد، رویداد سینمایی گلدن گلوب ۲۰۲۲ بدون حضور سلبریتی‌ها، مطبوعات و مهمانان برگزار می‌شود.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در پی یک سال جنجال و بایکوت در تلاش است تا شرایط را بهبود ببخشد.

در هفتاد و نهمین جوایز گلدن گلوب که برای روز یکشنبه تعیین شده است، تلاش‌های بشردوستانه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود – که هالیوود ریپورتر قبلاً در مورد آن نوشته بود – برجسته شده و برندگان به طور متناوب در طول یک گردهمایی ۹۰ دقیقه‌ای در بِوِرلی هیلتون اعلام خواهند شد.

در این مراسم بزرگ سینمایی هیچ فرش قرمزی وجود نخواهد داشت و سلبریتی‌ها، مهمانان و مدعوین و اعضای مطبوعات بجز HFPA«انجمن مطبوعات خارجی هالیوود» حضور نخواهند داشت و این شرایط به دلیل اوضاع وخیم شیوع ویروس کرونا حاکم شده است.

هنوز مشخص نیست کسانی که در این رویداد حضور نخواهند یافت، در صورت تمایل می‌توانند مراسم را از راه دور تماشا کنند یا اینکه آیا پخش زنده امکان‌پذیر است یا خیر، اما احتمالاً موانع قانونی برای پخش رویدادی با عنوان «جوایز گلدن گلوب» بدون مشارکت شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی»(NBC) که حق پخش این جوایز را در اختیار دارد، بدون مجوز وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی»(NBC) پس از افشاگری‌های فوریه گذشته در لس‌آنجلس تایمز در مورد رفتار مدیران انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و اتهامات تبعیض نژادی حاکم برا این انجمن و ساختار جمعیتی اکثریت سفیدپوست آن، پوشش این مراسم در سال ۲۰۲۲ را تحریم کرد.

جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Award) مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده توسط ۹۳ عضو انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی، هم داخلی و هم خارجی اهدا می‌گردد. این جایزه نخستین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام بهترین فیلم یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه یک عمر فعالیت هنری یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هر سال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه به فیلم یا برنامه تلویزیونی خاصی تعلق نمی‌گیرد و تنها برای یک عمر فعالیت هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=77954
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.