تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

2

به زودی پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز می‌شود/تیم تراکتور مربی بدنساز ندارد؟

  • کد خبر : 77086
  • 06 دی 1400 - 12:16
به زودی پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز می‌شود/تیم تراکتور مربی بدنساز ندارد؟
مدیرعامل باشگاه تراکتور ضمن اشاره به نبود مربی بدنساز در ابتدای فصل،بیان کرد: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور به‌زودی باز می‌شود و مشکلی از این حیث نخواهیم داشت.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور اظهار داشت: بنده همانند هواداران دلسوز باشگاه از این نتایج ناراضی هستم. جایگاه کنونی تراکتور در شأن این باشگاه نیست. با این هواداران پرشور و مالک دلسوز نباید در این جایگاه باشیم.

وی افزود: اکثر بازیکنان تیم ملی از بازیکنان شاغل در خارج از ایران انتخاب می‌شوند و بازیکنان باکیفیت هم دوست دارند در تیم‌هایی که پخش مستقیم دارند و در آسیا بازی می‌کنند، حضور یابند. به این نتیجه می‌رسیم که ابتدای فصل باید بازیکنان اصلی را حفظ کرده و بازیکنان خوب و تأثیرگذار جذب می‌کردیم. مالک باشگاه در کار فنی دخالت نمی‌کند و مربیان ابتدای فصل و فصل گذشته باید مانع از جدایی این همه بازیکن باکیفیت می‌شدند.

سهرابی در خصوص انتشار دو نامه در فضای مجازی، اذعان کرد: انتشار این دو نامه شیطنت است. هر دو با لوگوهای مختلف پخش شده‌اند. ابتدا در خصوص جذب بازیکن تیم «شمس آذر» نامه نوشته شده است که در پاسخ به آن به نظر مالک اشاره شده و نوشته شده، «بهتر است از بازیکنان بومی به جای جذب بازیکنی از تیم شمس آذر، استفاده شود.» که تصمیم معقولی است. نامه‌ی دوم نیز از لوگوی قدیمی استفاده شده و شماره‌ای برای آن درج نشده است و به نظرم اسم یک سری بازیکن را برای رفع مسئولیت نوشته‌اند؛ چرا که همه می‌دانند که کاوه رضایی در اروپا بازی می‌کند و علاقه‌ای برای حضور در فوتبال ایران ندارد، فرشید اسماعیلی در آن مقطع با تیم دیگری قرارداد بسته بود و در خصوص برخی بازیکنان نیز هواداران علاقه‌ای برای جذب آنان نداشتند.

مدیرعامل تراکتور خاطرنشان کرد: عدم بدنسازی مناسب، مصدومیت متعدد بازیکنان و کم لطفی داوران در سه بازی بخشی از دلایل کسب نتایج ضعیف تراکتور در این فصل است.

وی در خصوص نبود مربی بدنساز در ابتدای فصل، ادامه داد: خود مربی باید اعضای کادرفنی همچون مربی بدنساز، آنالیزور، دستیار و … را مشخص می‌کرد. ما نمی‌خواهیم کسی را متهم کنیم و اکنون برای برون رفت از این شرایط راهکار داریم. من به هواداران اعلام می‌کنم ورود خوبی به نقل و انتقالات خواهیم داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=77086
  • 44 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.