تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

2

رقابت دو باشگاه اروپایی برای جذب آزمون

  • کد خبر : 77084
  • 06 دی 1400 - 13:02
رقابت دو باشگاه اروپایی برای جذب آزمون
درخواست باشگاه روسی بیش از مبلغ مدنظر لیون است و این موضوع برای باشگاه فرانسوی دردسرساز می‌شود زیرا نیوکاسل نیز خواهان جذب آزمون است و او می‌تواند با قبول این پیشنهاد حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، سایت «فوت مرکاتو» (Foot Mercato) اعلام کرد سردار آزمون پیش از انتقال احتمالی در فصل نقل و انتقالات ژانویه از زنیت سن‌پترزبورگ، با لیون به توافق شفاهی رسیده است. قرارداد آزمون ۲۶ ساله در تابستان آینده با باشگاه روسی تمام می‌شود و او در قراردادی ۴.۵ ساله با لیون به توافق رسیده است. با این حال باشگاه فرانسوی حاضر نیست بیش از ۳ میلیون یورو به منظور دریافت رضایت‌نامه از زنیت در ماه آینده میلادی بپرداز چون این مهاجم ایرانی در تابستان بازیکن آزاد خواهد شد.

درخواست باشگاه روسی بیش از مبلغ مدنظر لیون است و این موضوع می‌تواند برای باشگاه فرانسوی دردسرساز شود زیرا آزمون با علاقه زیادی از سوی نیوکاسل مواجه است و می‌تواند با قبول پیشنهاد احتمالی این باشگاه، حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. زنیت در تلاش است تا از وضعیت ایجاد شده برای به دست آوردن درآمد بیشتری از لیون استفاده کند. اولویت آزمون بازی در لیون است اما رقابت برای جذب او در حالت فعلی باز است.

روزنامه «اکیپ» (L’Équipe) در اوایل این هفته گزارش داد نیوکاسل برای جذب موسی دمبله، مهاجم ملی‌پوش فرانسوی که در تیم زیر ۲۱ ساله‌ای این کشور بازی می‌کند، برنامه‌هایی دارد اما گفتگوها در حال حاضر به نقطه جدی نرسیده است. این موضوع گویای آن است باشگاه انگلیسی هنوز در حال بررسی بهترین گزینه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=77084
  • 13 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.