تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

15

برقراری آرامش در بازار طلا فروشان

  • کد خبر : 745
  • 08 مرداد 1397 - 14:25
برقراری آرامش در بازار طلا فروشان

رئیس اتحادیه طلافروشان گفت: طلافروشی‌های بازار بزرگ تهران طبق روال عادی باز هستند و آرامش در بازار برقرار است اما خریداری برای مصنوعات طلا نیست و سکه‌های طلافروشی‌ها نیز به پایان رسیده اما جایی نیست که بتوانند سکه بخرند. به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، ابراهیم محمدولی  اظهار کرد: طلافروشان از بابت قیمت‌های افزایش یافته […]

رئیس اتحادیه طلافروشان گفت: طلافروشی‌های بازار بزرگ تهران طبق روال عادی باز هستند و آرامش در بازار برقرار است اما خریداری برای مصنوعات طلا نیست و سکه‌های طلافروشی‌ها نیز به پایان رسیده اما جایی نیست که بتوانند سکه بخرند.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، ابراهیم محمدولی  اظهار کرد: طلافروشان از بابت قیمت‌های افزایش یافته و شرایط غیرقابل پیش‌بینی بازار اعتراض دارند اما هیچ مغازه‌ای بسته نیست و طبق روال عادی فعال هستند.

وی گفت: به دلیل نوسانات و التهابات در بازار طلا و سکه هیچ کس قدرت تصمیم گیری برای خرید و فروش ندارد، چرا که از یک ساعت دیگر بازار مطلع نیستند.

محمدولی تصریح کرد: در این شرایط فروشندگان دغدغه و دلهره دارند اما تعطیل نکرده‌اند. باید برای دغدغه و مشکلات آنها گوش شنوایی باشد و امیدواریم بانک مرکزی سیاست خوبی در نظر گیرد که مشکلات این بخش برطرف و همچون سابق خرید و فروش طلا با فراغ بال انجام شود.

طلافروشان دیگر سکه‌ برای فروش ندارند!

به گفته رئیس اتحادیه طلافروشان، با توجه به اینکه التهابات در بازار سکه بیشتر است و جو روانی در این بخش وجود دارد، بعضا تقاضای خرید سکه داریم اما طلافروشان دیگر سکه ندارند که عرضه کنند و جایی نیست که بتوانند سکه خریداری کنند و پول سکه‌های فروخته شده، دستشان مانده است. از طرف دیگر بانک مرکزی هم اخیرا سکه‌ای عرضه نکرده است.

محمدولی قیمت سکه تمام طرح جدید را تا ساعت ۱۳:۱۵ امروز(دوشنبه) چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه تمام طرح قدیم را چهار میلیون تومان اعلام کرد و گفت: نیم سکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین سکه یک گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه طلافروشان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰۹ هزار تومان برای عرضه در نظر گرفته شده و قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده نیز یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

ایسنا/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=745
  • 74 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.