تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

3

بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریان

  • کد خبر : 74300
  • 04 آذر 1400 - 17:06
بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریان
مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت که حذف فعالیت‌های اضافی از فرآیند‌های شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به ‌خصوص شرکت‌های بیمه‌ای، از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش سرویس بیمه افق تهران، حجت اله یبلوئی در رابطه با اخذ مجوز گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو۲۰۱۵: ۹۰۰۱ توسط شرکت بیمه تجارت‌‌نو، گفت: اخذ این استاندارد می تواند به طور کلی در بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشتریان موثر باشد و مبنایی منطقی را برای فعالیت های توسعه پایدار ارائه کند.

وی، توضیح داد: تمرکز سیستم مدیریت کیفیت بر ایجاد شفافیت و تسهیل‌گری درتمام فرآیندهای سازمانی برای رسیدن و حتی فراتر رفتن از خواسته‌های مشتریان است که موفقیت طولانی مدت شرکت را در پی دارد.

مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، تصریح کرد که پیاده سازی استاندارد بین‌المللی ایزو ۹۰۰۱ به صورت کاربردی و درست با شناسایی مشکلات و کمک به اصلاح آنها موجب افزایش بهره‌وری و ذخیره زمان می شود.

یبلوئی، در رابطه با روند طی شده برای اخذ گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ توضیح داد:یکی از برنامه های شرکت بیمه تجارت‌‌نو استقرار سیستم مدیریت کیفیت بود و در این راستا با تشکیل کمیته‌های مربوطه و برگزاری دوره های آموزشی لازم در تمام سطوح سازمانی، فرآیند استقرار سیستم مدیریت کیفیت از اواسط سال گذشته آغاز شد.

وی، افزود: با همکاری تمام واحد‌های سازمانی پیش‌نیازهای لازم در شرکت بیمه تجارت‌نو فراهم شد و سپس براساس آن با انجام یک ممیزی داخلی وضعیت استقرار مدیریت کیفیت بررسی و برنامه‌های بهبود تعریف گردید. از سوی دیگر تمایل به ارزیابی از طریق یک ارزیاب مستقل بیرونی هم بود.

یبلوئی، اجرای برنامه های بهبود و ممیزی داخلی به صورت مستمر جهت پایش سیستم مدیریت کیفیت را از جمله برنامه‌های آینده شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ عنوان کرد.

وی، با اشاره به اهمیت مشتری‌مداری در شرکت بیمه تجارت‌نو، بیان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولات، خدمات و فرآیندهای شرکت هم راستای نیازها و انتظارات آنها می باشد و در منشور اخلاقی شرکت هم این موضوع به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=74300
  • 54 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.