تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

2

بانک پاسارگاد هیچ تماس شما را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

  • کد خبر : 73927
  • 30 آبان 1400 - 15:25
بانک پاسارگاد هیچ تماس شما را بی‌پاسخ نمی‌گذارد
مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به‌صورت ۲۴ ساعته مطابق با نیاز‌های مشتریان گرامی پاسخگوی ایشان بوده و با بهره‌گیری از سامانه CRM در کنار کارشناسان حوزه‌های مختلف، خدمات کاملی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس بانک افق تهران، پشتیبانی تلفنی و ایجاد «مرکز تماس» (Contact Center) یکی از خدماتی است که بنگاه‌های بزرگ و مؤسسات معتبر اقتصادی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این شیوه چندین دهه قدمت دارد، اما جالب اینجا است که هنوز هم به‌عنوان یکی از ارکان مشتری‌مداری در حوزه ارائه کالا و خدمات شناخته می‌شود. بانک پاسارگاد نیز در راستای تحقق اصل مشتری‌مداری، مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان خود را مطابق با استانداردهای جهانی و فناوری روز ایجاد کرده است که به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته با شماره تماس ۸۲۸۹۰ (۰۲۱)، پاسخگوی پرسش‌های مشتریان این بانک می باشد.

مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل، با این شماره تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان خبره خدمات بانکی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی کارت و پایانه‌های فروش و بازرسی در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماس‌ها خواهند بود.

مشتریان بانک پاساردگاد چه می خواهند؟

اما سؤالات پرتکرار مشتریان معمولاً شامل کدام موارد می‌شوند؟

بررسی‌ها نشان می‌دهند که این سؤالات، به‌ترتیب شامل موارد ذیل است:

۱٫ اطلاع‌رسانی و آموزش خدمات بانکی

۲٫ خدمات کارت

۳٫ استعلام تراکنش‌ها

۴٫ بانکداری الکترونیک (بانکداری مجازی، موبایل‌بانک، تلفن‌بانک)

۵٫ پیامک‌های ارسالی بانک

بانک پاسارگاد در راستای سیاست‌های تکریم مشتریان خود، به جلب رضایت مخاطبان مرکز تماس خود نیز توجه ویژه دارد و بررسی‌ها هم تأییدکننده این مطلب است که خدمات ارائه‌‌شده در مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد، مورد استقبال بسیار خوب مشتریان و سایر ذی‌نعفعان قرار گرفته ‌است.

مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ و همچنین از طریق تارنمای بانک به آدرس www.bpi.ir/crm آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به هم‌وطنان عزیز می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=73927
  • 11 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.