تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

1

خدمات پست بانک ایران الگوی رونق اقتصاد روستا و اشتغالزایی است

  • کد خبر : 73642
  • 27 آبان 1400 - 17:10
خدمات پست بانک ایران الگوی رونق اقتصاد روستا و اشتغالزایی است
استاندار فارس در دیدار با مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به ارائه خدمات ارزشمند این بانک به اقشار آسیب پذیر روستایی گفت: خدمات پست بانک ایران الگوی بسیار مناسبی برای رونق اقتصاد روستا و اشتغالزایی در مناطق کم‌برخوردار است.

به گزارش سرویس بانک افق تهران، محمدهادی ایمانیه اظهار داشت: هر نوع اقدامی از هر سازمان یا نهاد پولی و بانکی برای پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها صورت پذیرد در خور تحسین است که این مهم امری بسیار ارزشمند و خداپسندانه است.

وی با اشاره به اینکه توسعه شعب و باجه‌های بانکی روستایی به شرط ایجاد اشتغال پایدار می‌تواند سهم زیادی در توسعه کشور داشته باشد، گفت: همکاری پست بانک ایران با سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان بسیار در استان اثرگذار است.

استاندار فارس در پایان افزود: به کارگیری مسئولان باجه‌های بانکی روستایی به‌عنوان فعالان مورد اعتماد عمومی در بخش خصوصی می‌تواند الگوی بسیار مناسبی در سایر امور برای همکاری بخش دولتی و خصوصی باشد.

ساسان مبینی معاون امور اقتصادی استاندار فارس با تقدیر از عملکرد پست بانک ایران در پرداخت تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی گفت: نسبت مصارف به منابع پست بانک استان فارس مطلوب است و از این بانک درخواست می‌کنیم تعداد باجه‌های بانکی روستایی را در مناطق محروم، افزایش دهد.

در این دیدار دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران ضمن ارائه تاریخچه فعالیت، ماموریت و اهداف پست بانک ایران، به تشریح دستاوردها و اقدامات این بانک در زمینه توسعه خدمات مالی و بانکی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور و نقش و تاثیرات گسترش خدمات در کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال این مناطق را تبیین کرد.

وی با بیان اینکه پست بانک ایران بانک تخصصی حوزه روستایی کشور است، گفت: پست بانک ایران، خدمات به روز بانکی را به روستاها برده است تا مردم نقاط محروم بتوانند از تمام خدمات بانکی مانند مردم شهر استفاده کنند.

شیری با تاکید بر اینکه پست بانک ایران، ۳۵ خدمت بانکی در روستاها را ارائه می‌کند، تصریح کرد: در هر سال بیش از ۲/۵میلیون تراکنش بانکی در روستاها انجام می‌شود که از ۹۰۰ هزار سفر روستایی به شهرها برای انجام امور بانکی می‌کاهد و نقش قابل توجهی در کاهش هزینه‌های ملی دارد.

مدیرعامل پست بانک ایران با بیان اینکه روزانه ۱۳۴ هزار تراکنش بانکی در استان فارس ثبت می‌شود، گفت: پست بانک ایران با پیروی از دستور مقام معظم رهبری در طرح های اشتغالزایی روستایی تاکنون بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.

در ادامه این دیدار محسن اخلاقی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست با اشاره به اینکه پست بانک ایران اولین بانکی است که مطالبات آن کمتر از ۴ درصد است، اظهار داشت: این رقم تا پایان سال به کمتر از ۳ درصد می‌رسد.

همچنین فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس گزارش جامعی از اقدامات و فعالیت‌های پست بانک استان در زمینه ایجاد و توسعه خدمات مالی – بانکی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان فارس ارائه کرد که مورد استقبال استاندار استان، قرار گرفت.

شایان ذکر است: دیدار مدیرعامل و اخلاقی با استاندار فارس با همراهی مهرداد سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و فاطمه دهقانی و در جریان سفر یک روزه به این استان صورت گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=73642
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.