تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

4

تجارت‌نو «هوش مصنوعی» را به خدمت می‌گیرد

  • کد خبر : 73252
  • 23 آبان 1400 - 15:37
تجارت‌نو «هوش مصنوعی» را به خدمت می‌گیرد
مدیر فناوری‌اطلاعات شرکت بیمه تجارت‌نو از ورود این شرکت به حوزه خدمات مبتنی برهوش مصنوعی خبر داد.

به گزارش سرویس بیمه افق تهران، علی سالارکیا با بیان این که صنعت بیمه دیر به فکر تحول دیجیتال افتاده است، خاطرنشان کرد: در شرکت‌هایی که مدیران نوگرا حضور یافته‌اند، تحول دیجیتال به سرعت دنبال شده است.

وی با اشاره به این که شرکت بیمه تجارت‌نو به واسطه مدیرعامل آشنا به این حوزه، اقدامات اساسی در بخش زیرساخت های آی‌تی را عملیاتی کرده است، گفت: تجارت‌نو تنها در سال گذشته با سرمایه گذاری مناسب در بخش فناوری اطلاعات و جدیدترین تجهیزات مربوط به این حوزه را خریداری کرده است.

سالارکیا با اشاره به ورود بیمه تجارت‌نو به حوزه کسب‌ وکار دیجیتال و گسترش تعاملات با استارت آپ‌ها، خاطرنشان کرد: اپلیکیشن بنو که در این شرکت طراحی شده است، بسیاری از نیازهای مشتریان را به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین، برطرف می کند.

او ایجاد امکاناتی چون خرید آنلاین بیمه نامه، ارائه مشاوره بیمه‌ای و پرداخت آنلاین خسارت و در صورت لزوم اعزام تیم ارزیاب به محل حادثه را از امکانات این اپلیکیشن خواند و گفت: خدمات دیجیتال بیمه تجارت‌نو به مشتریانش در سال آینده به حداکثر ممکن می رسد، به گونه ای که می توان گفت همه فرآیندهای بیمه‌گری در این شرکت دیجیتالی خواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه تجارت‌نو همچنین ازتصمیم این شرکت برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی در ارائه خدمات بیمه‌ای خبر داد و با بیان این که روش‌های سنتی چون ارزیابی خسارت در محل و یا پرداخت خسارت با تاخیر در صنعت بیمه کشورهای توسعه یافته دیگر وجود ندارد، گفت: هوش مصنوعی اکنون نقش ارزیاب خسارت را بازی می کند، به گونه‌ای که زمان ارزیابی خسارت به کمتر از یک دقیقه و زمان پرداخت خسارت به کمتر از سه دقیقه کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو نیز به این زمینه ورود کرده و با برخی از استارت آپ‌های فعال در این حوزه مذاکراتی را آغاز کرده است که می تواند تحولی جدی در صنعت بیمه‌گری کشورمان تلقی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=73252
  • 13 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.