تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات ساخت خط ۹ متروی تهران برنامه شهرداری تهران برای استفاده از دوچرخه‌ جزئیات اجرای بخش‌نامه کاهش عوارض صادرات محصولات زنجیره فولاد افزایش خطر سکته مغزی با عصبانیت آمادگی ۵ سرمایه‌گذار برای تولید بنزین از متانول اعمال موانع و محدودیت‌های تولید فولاد ایران دومین تولیدکننده بزرگ سوخت‌های مایع موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح احکام مالیاتی جزئیات تصویب لایحه کاهش ساعت کار ادارات دهان اولین عضو نشان‌دهنده ابتلا به آلزایمر ضرورت برگزاری جلسه هم‌اندیشی درخصوص قرارداد چین انتقاد عضو شورای شهر از شهرداری تهران ضرورت ارتباط مستقیم نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر تهران جزئیات مرمت آرامگاه کوروش اعلام شرایط برگزاری امتحانات نهایی ظهور بیماری‌های ویروسی و عفونی بعد از مصرف توت فرنگی افزایش تدریجی ایستگاه‌های شارژ تاکسی‌های برقی در پایتخت قرارداد شهرداری با چین از بهترین قراردادهای تاریخ کشور آخرین قیمت آپارتمان‌های ۴۰ متری در مناطق مختلف پایتخت جزئیات برداشت ماهانه مالیات از حقوق کارمندان انتظار بی‌جواب تولیدکنندگان از وزیر صمت افزایش ۶ برابری هزینه برق فولادسازان افزایش صادرات معدن و صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار بررسی مجدد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بهره‌برداری از ۱۵ طرح پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ توصیه‌های برای کاهش علایم حساسیت فصلی افتتاح ۴ بازار جدید تره‌بار در تهران ضرورت توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی حمل و نقل همگانی پایتخت تاکید شهردار تهران بر لزوم اتصال پایانه جدید شرق به شبکه مترو برگزاری نمایشگاه گل محلات به زودی اعلام مبلغ پاداش استقلالی‌ها تا قهرمانی بارش باران در تهران از بعد از ظهر فردا خبر خوب برای استقلال در آستانه بازی با فولاد تمدید قرارداد گازی ایران و عراق به مدت ۵ سال کمک شرکت‌های دانش بنیان در ساخت ۱۷ قطعه در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه افزایش مصرف روزانه بنزین به ۱۱۸ میلیون لیتر

7

تشریح بیشترین آسیب آتش نشانان در شش ماهه اول سال

  • کد خبر : 72153
  • 13 آبان 1400 - 12:12
تشریح بیشترین آسیب آتش نشانان در شش ماهه اول سال
سرپرست تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: طبق بررسی‌هایی که انجام شد در شش ماهه اول سال، بیشترین آسیبی که آتش نشانان داشتند آسیب مچ، زانو، ستون فقرات و مفاصل بوده‌است. 

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، غلامرضا کریمی سرپرست تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص بیشترین آسیبی که آتش نشانان در شش ماهه اول سال داشتند، اظهار کرد: طبق بررسی‌هایی که انجام شد در شش ماهه اول سال، بیشترین آسیبی که آتش نشانان داشتند و از آن صدمه می بینند آسیب مچ، زانو، ستون فقرات و مفاصل بوده است.

وی ادامه داد: در میان آمارها آسیب به مچ پا از همه بیشتر بوده است. بر همین اساس به این نتیجه رسیدیم که باید برنامه ریزی داشته باشیم و گیرنده‌های عمقی و حس عمقی آتش نشانان را فعال‌تر کنیم تا آمادگی بیشتری در برابر آسیب‌ها داشته باشند. به این ترتیب می‌توانیم آسیب‌های ناشی از پیچیدگی مچ پا و… را کاهش دهیم.

سرپرست تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: زمانی که یک آتش نشان آسیب می‌بیند با توجه به نوع آسیبی که دیده است از خدمت عقب می‌ماند. این آسیب‌هایی که بیش از ۱۰شیفت یک آتش نشان را از محل خدمت دور می‌کند آسیب جدی شمرده می‌شود.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: شکستگی‌ و برخی دیگر از آسیب‌ها به هر طریقی در عملیات اتفاق می‌افتد؛ اما می‌توان از برخی آسیب‌ها مثل آسیب دیدگی مچ پا پیشگیری کرد یا کاهش داد. به عنوان مثال اگر یک آسیب زمانی رخ بدهد که بدن در حالت آماده باشد می تواند به جای چهار هفته استراحت به دو هفته استراحت کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=72153
  • 69 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.