تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

2

هدف توسعه فناوری اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی تسهیل خدمت به مردم است

  • کد خبر : 68731
  • 04 مهر 1400 - 15:59
هدف توسعه فناوری اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی تسهیل خدمت به مردم است
اقداماتی که در حوزه فناوری اطلاعات انجام می‌شود در نهایت باید تسهیل خدمت به مردم را به دنبال داشته باشد و در شعب و مراکز درمانی شاهد رضایتمندی مردم از خدمات باشیم.

به گزارش سرویس امور بیمه  افق تهران، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با مدیران حوزه فناوری اطلاعات و آمار این سازمان اظهار داشت: خدمات غیرحضوری را باید به نحو صحیح و پایدار به جامعه هدف ارائه دهیم و یکپارچگی بین سامانه‌های خدمات الکترونیک باید ایجاد شود تا کارکنان و ارائه دهندگان خدمت بتوانند با شرایط بهتری پاسخگوی مردم باشند.

وی با تأکید بر اینکه فناوری اطلاعات زیربنای حرکت و تحول در سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: ما مسائل جاری و مشکلات حوزه فناوری اطلاعات را بررسی می‌کنیم تا به برنامه قابل فهم مشترک برسیم.

موسوی ادامه داد: داشتن برنامه قابل فهم مشترک به این معنی است که فناوری زیرساخت تحول باشد و برای همه اجزای سازمان برنامه جامع، واضح و قابل ارزیابی ارائه دهد تا در همه واحدهای سازمان برنامه مشخص و مدون داشته باشیم و بدانیم کجا هستیم و می‌خواهیم به کجا برسیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه تأثیر برنامههای بخشی و اهداف و خواسته‌های هر حوزه باید در کل سازمان بررسی شود و به نقطه مشترک در مجموعه سازمان برسیم، گفت: فناوری اطلاعات را پیشران حکمرانی و تحول در سازمان می‌دانیم و اگر اساس کار تحول در سازمان باشد فناوری را نباید ابزار بلکه پیشران تحول بدانیم.

موسوی با تأیید اینکه در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی کارهای ارزشمندی انجام شده است، گفت: ارزیابی ما این است که سازمان در این حوزه به بلوغ نسبی رسیده است و البته ظرفیتهای زیادی نیز وجود دارد و این سازمان باید در برابر تحولات اجتماعی و محیط بیرونی امکان تحول و سازگاری داشته باشد و در زمان مناسب بتواند با شرایط جدید تطبیق یابد و در حوزه فناوری اطلاعات این موضوع اهمیت مضاعف دارد.

وی برنامه‌ریزی دقیق را از مهمترین مسائل در حوزه فناوری اطلاعات عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید افق وضع مطلوب را برای سازمان مشخص کنیم و در حد توان و امکانات به سمت آن افق حرکت کنیم. باید برای آینده سازمان برنامه داشته باشیم و اگر خدمتی الکترونیکی شده است، واقعا الکترونیکی باشد و در صورتی که ایرادی در این خدمات وجود دارد، برطرف کنیم و به دنبال غیرحضوری شدن خدمات به معنای واقعی باشیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی برون سپاری و استفاده از ظرفیت‌های خارج از سازمان را از دیگر رویکردهای مهم حوزه فناوری اطلاعات دانست و گفت: در کنار استفاده مطلوب و کامل از ظرفیتهای داخلی سازمان، از ظرفیت برون سپاری نیز استفاده می‌کنیم و از دانش روز در این حوزه بهره می‌بریم.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود حوزه آمار و محاسبات را از دیگر بخش‌های دارای اهمیت سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: در حوزه آمار، تحلیل آماری بایه به نحوی انجام شود که منجر به تصمیمگیری مدیریتی شود و موفقیت حوزه آمار این است که توام با تحلیل دقیق، متقن و مبتنی بر هدف باشد تا مدیریت سازمانی بتواند براساس این تحلیل آماری تصمیمگیری کند.

وی افزود: آمار باید با استدلال و منطق دقیق عمل کند و برای سازمان تصمیم‌سازی کند و استدلال‌های آماری محکم و مستدل داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=68731
  • 11 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.