تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

9

ترامپ آرزو هایش را می گوید

  • کد خبر : 6863
  • 17 دی 1397 - 10:34

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آقای ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می‌کند که با واقعیت‌های موجود هیچ هم خوانی ندارد . به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، بعد از این که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا عصر یکشنبه وضعیت ایران را بد توصیف کرد و مدعی شد که ایران خواهان گفت‌وگو است. بهرام […]

ترامپ آرزو هایش را می گوید

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آقای ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می‌کند که با واقعیت‌های موجود هیچ هم خوانی ندارد .

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، بعد از این که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا عصر یکشنبه وضعیت ایران را بد توصیف کرد و مدعی شد که ایران خواهان گفت‌وگو است. بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امورخارجه بیان کرد: ترامپ مثل همیشه، بدون این که از تاریخ تحولات دهه‌های اخیر و بازبینی سیاست‌های غلط  خود در قبال این منطقه و ایران درس عبرت بگیرد بار دیگر سخنانی غیر منطقی و از سر کینه و نفرت را نسبت به مردم این سرزمین باستانی مطرح کرده است که درواقع تکرار همان زیاده خواهی و جاه طلبی‌های قدرت‌های قرون وسطایی و تاریخ مصرف گذشته است.

بهرام قاسمی اظهار داشت: توهمات و اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا  با وجود همه تلاش‌های کینه‌توزانه آنها نسبت به مردم ایران راه تاکنون نتوانسته راه به جایی ببرد و بی شک در آینده نیز جواب نخواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ترامپ صرفا رویا های باطل و محال خود را بیان می‌کندکه با واقعیت‌های موجود هیچ هم خوانی ندارد . او می‌داند جمهوری اسلامی ایران سال هاست با فشارها و سیاست‌های تحریمی آمریکا آشنا و با آن ها درگیر است.

قاسمی تصریح کرد: ترامپ بداند ملت ایران هیچ وقت در برابر فشارهای ظالمانه آمریکا و حکامی که تحریم را به جای تکریم و دیوار را بجای پل انتخاب می کنند سر تعظیم فرود نخواهد آورد؛مردم ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب اما پر افتخار خود یاد گرفته اند چگونه در برابر زیاده خواهان و زورگویان ایستادگی کرده و با هضم ایران ستیزان، آنان را در خود هضم کنند.

گفتنی است ترامپ در واشنگتن در جمع خبرنگاران گفت: ایران اصلا اوضاع خوبی ندارد. کنار گذاشتن توافق وحشتناک هسته‌ای با ایران، تاثیر زیادی روی آن‌ها گذاشته و در حال عقب نشینی نیروهایشان هستند. اوضاعشان خوب نیست. می‌خواهند مذاکره کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=6863
  • 68 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.