تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ظهور بیماری‌های ویروسی و عفونی بعد از مصرف توت فرنگی افزایش تدریجی ایستگاه‌های شارژ تاکسی‌های برقی در پایتخت قرارداد شهرداری با چین از بهترین قراردادهای تاریخ کشور آخرین قیمت آپارتمان‌های ۴۰ متری در مناطق مختلف پایتخت جزئیات برداشت ماهانه مالیات از حقوق کارمندان انتظار بی‌جواب تولیدکنندگان از وزیر صمت افزایش ۶ برابری هزینه برق فولادسازان افزایش صادرات معدن و صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار بررسی مجدد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بهره‌برداری از ۱۵ طرح پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ توصیه‌های برای کاهش علایم حساسیت فصلی افتتاح ۴ بازار جدید تره‌بار در تهران ضرورت توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی حمل و نقل همگانی پایتخت تاکید شهردار تهران بر لزوم اتصال پایانه جدید شرق به شبکه مترو برگزاری نمایشگاه گل محلات به زودی اعلام مبلغ پاداش استقلالی‌ها تا قهرمانی بارش باران در تهران از بعد از ظهر فردا خبر خوب برای استقلال در آستانه بازی با فولاد تمدید قرارداد گازی ایران و عراق به مدت ۵ سال کمک شرکت‌های دانش بنیان در ساخت ۱۷ قطعه در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه افزایش مصرف روزانه بنزین به ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف روزانه ۷ میلیون بشکه نفت خام در ایران امضای تفاهم‌نامه ۸ میلیارد دلاری برای توسعه میادین مشترک گازی و نفتی تولید ۷۴.۳ میلیون تن محصول پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ رونمایی از سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت المثنی تشکیل کارگروه راهبردی پژوهش و فناوری در شرکت تأسیسات دریایی رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال

4

کسب ۵ رتبه برتر بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات کشور

  • کد خبر : 6847
  • 16 دی 1397 - 16:49

بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش های تحقیقات تبلیغات و فعالیت های متعارف روابط عمومی و رتبه سوم را در بخش های تبلیغات محیطی و طراحی و معماری گرافیکی کسب کرد. به گزارش سرویس اموربانکی افق تهران، در چهارمین جشنواره تبلیغات […]

بانک سپه

بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش های تحقیقات تبلیغات و فعالیت های متعارف روابط عمومی و رتبه سوم را در بخش های تبلیغات محیطی و طراحی و معماری گرافیکی کسب کرد.

به گزارش سرویس اموربانکی افق تهران، در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت های تبلیغاتی بانک ها، سازمان ها، شرکت ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثر برگزیده گردید که ۵ اثر برگزیده این جشنواره به بانک سپه تعلق گرفت.

براساس این گزارش با توجه به اینکه در این جشنواره بخش ویژه به «تبلیغات کالای ایرانی» اختصاص یافته و برترین آثار تبلیغات کشور طی یک سال اخیر براساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند، بانک سپه با هدف گذاری و برنامه ریزی تبلیغاتی برای سال جاری که سال حمایت از تولید و کالای ایرانی بود با ساخت تیزر نقش بانک در حمایت از کالای ایرانی در ماه مبارک رمضان موفق شد در بین کلیه بانک ها، سازمان ها و شرکت های شرکت کننده رتبه نخست و شاهین طلایی این بخش را از آن خود کند.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرفسور احمد روستا، استاد برجسته و مطرح دانشگاههای کشور، دکتر محمود دهقان، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی و شمار کثیری از استادان و متخصصان عرصه های روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=6847
  • 78 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.