تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور

4

اُفت ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی شاخص کل بورس

  • کد خبر : 67379
  • 21 شهریور 1400 - 15:10
اُفت ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی شاخص کل بورس
شاخص کل بورس تهران، امروز در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با اُفت ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، شاخص کل بورس تهران، امروز بیست و یکم شهریور ماه در ابتدای معاملات با اُفت ۲ هزار و ۹۵۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۸ هزار واحدی قرار گرفت. در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با اُفت ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان رسید. «کگل»، «فملی» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «سپید» و «شپنا» سه نماد پر تراکنش بودند.شاخص هم وزن نیز با اُفت ۱۳ هزار و ۲۸۵ واحد، روی پله ۴۵۰ هزار و ۵۹ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ میلیارد و ۸۸۰ میلیون سهم به ارزش ۴ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان رسید.

ریزش ۴۱۰ هزار واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص فرابورس هم با ریزش ۴۱۰ واحدی روی پله ۲۲ هزار و ۴۰۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران نیز به تعداد یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های کالا، فایرا و اپال به ترتیب با ۲۴۴.۲۷، ۱۴۸.۸۲، ۱۰۴.۶۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. نماد کگل، فملی و فولاد با ۲۹۴۱.۲۴، ۲۷۴۱.۸۴ و ۲۳۳۷.۰۴ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های فرابورس، فجهان و بپاس به ترتیب با ۸.۳۸، ۵.۳۳ و ۳.۴۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. آریا، زاگرس و کگهر، با ۶۳.۷۹، ۲۶.۲۸ و ۲۳.۷۵ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه فرآورده نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۵ میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان به خود اختصاص داد. فلزات اساسی، خودرو و شیمیایی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های فسپا، دارو و کالا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های حفارس، غبهنوش و کدما بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

نماد‌های مدیریت، رافزا و ثغرب بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های غویتا، کمرجان و فزرین بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های کیمیاتک، کالا و کمند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های افران، ددامح و اخابر در بورس تهران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فجهان، مدیریت و  اعتماد بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اعتماد، فزرین و اشاد ۹ در بورس تهران داشتند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های خبهمن۲، خساپا، خودرو بیشترین حجم معامله و نماد‌های پالایش، صخابر۱۰۲۲ و کمند بیشترین ارزش معامله را در بورس تهران تجربه کردند همچنین نماد‌های دی، ذوب و کرمان بیشترین حجم معامله و نماد‌های اراد ۷۰۴، اراد ۶۴۴ و اراد ۵۴۴ بیشترین ارزش معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=67379
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.