به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، حمیدرضا عظیمیان به مناسبت روز پزشک ضمن دیدار با پزشکان و کادر بهداشت و درمان شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: مردم ایران در دهه ۶۰ درگیر شرایط جنگ بودند و شعار «رزمندگان تشکر تشکر» را سر میدادند؛ اکنون نیز میبینیم که کادر درمان در جبهه سلامت در حال تلاش هستند و فشار زیادی روی آنها وجود دارد اما باز هم مردم قدردان کادر درمان هستند.
وی با بیان این که مسأله کرونا تنها یکی از مشکلات موجود است، افزود: فعالیت در فولاد مبارکه یک فعالیت سخت بوده و همواره با حوادث و مشکلاتی در حین کار مواجه است اما خوشبختانه طی ۳ سال گذشته هیچ شکایتی از بخش های HSE (طب کار، اورژانس و …) وجود نداشته که این امر نشاندهنده فعالیت مطلوب پرسنل و مدیران فعال در این بخش است.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: سطح توقع ما و کارکنان شرکت مجموعه از بخش بهداشت و درمان فولاد مبارکه همچون سطح توقعی است که جامعه از فولاد مبارکه دارد؛ البته اقدامات خوبی در این بخش انجام میشود و میتوان با استفاده از تکنولوژی روز آنها را ارتقاء بخشید.
وی تصریح کرد: پرونده سلامت کارکنان و خانواده آنها، یکی از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد چراکه در این زمینه زیرساخت و امکانات لازم فراهم بوده و قابلیت اجرایی شدن دارد.
انتهای پیام/