تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

24

کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست های شهروندان در منطقه۱۳

  • کد خبر : 60534
  • 08 تیر 1400 - 16:58
کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست های شهروندان در منطقه۱۳
در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم سامانه 1888 ، منطقه 13 به عنوان برترین منطقه در رسیدگی به پیام های شهروندان معرفی شد

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مسئول سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم این سامانه در منطقه ۱۳ ، با اشاره به کاهش زمان پاسخگوئی به پیام های شهروندان این منطقه گفت : سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته و از توجه شهردار منطقه به مطالبات شهروندی تشکر می کنم.

مجتبی شکری ، شهردار منطقه ، سامانه ۱۸۸۸ را پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان عنوان کرد و افزود : مستمراً عملکرد معاونت ها ، ادارات ونواحی به منظور اصلاح و بهبود روش ها رصد می شود.

او ادامه داد : با توجه به رویکرد های اصلی سامانه ۱۸۸۸ شامل پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف و طرح ابتکارانه از قبیل سکوی شهروندی در نظر داریم ؛ ضمن جلب رضایتمندی شهروندان ، مشکلات مردمی را به حداقل برسانیم .

شهردار منطقه ۱۳ در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم تلفنی از طریق سامانه ۱۸۸۸ به مطالبات شهروندان پاسخ داد.

در جلسه انلاین ارتباط مستقیم شهردار منطقه که با حضور مدیران شهری منطقه ۱۳ همراه بود؛ به ده ها پیام شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله پیام های شهرسازی، منابع انسانی، خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی در منطقه رسیدگی و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شد. همچنین تعدادی پیام تقدیر و تشکر برای مدیریت شهری منطقه ثبت شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=60534
  • 143 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.