تاریخ : چهارشنبه, ۲ اسفند , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی معرفی اسامی ۵۵ شرکت برتر در بیستمین همایش ملی تعالی سازمانی اعلام نحوه اطلاع خانواده‌ها از دهک‌بندی یارانه‌ها بررسی سند ملی صنایع دستی ممنوعیت صادرات اقلام یارانه‌ای اعلام قیمت میوه و سبزیجات در بازار تحویل ۶۰ دستگاه پله‌برقی برای نوسازی پل‌های عابر‌پیاده افزایش تولید با عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی افزایش تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ تغییر جزئیات سهمیه بنزین خودروها تورم مهمترین عامل تضعیف زندگی ایرانیان ناهمخوانی دستمزد کارگران با تورم ضرورت بارگذاری اطلاعات واگذاری املاک شهرداری در سامانه شفافیت رشد ۲.۴ درصدی تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته نیمی از بدهی بانکی متعلق به شرکت‌های دولتی ورود قطارهای ملی به خط مترو تا پایان سال آینده بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده شهرداری تهران در شورای شهر تغییر زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس آخرین وضعیت پنجره های نقل و انتقالاتی پرسپولیس دلایل تداوم برخی از حساسیت‌ها تا پایان عمر پیاده روی بهترین روش حفظ سلامت قلب واریز عیدی بازنشستگان کشوری حمایت از تولید مبنای فعالیت دولت سیزدهم ضرورت سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد واریز یارانه بهمن ماه دهک‌های چهارم تا نهم جزئیات خروج قطار خط ۲ مترو از ریل فرشهای کلکسیونی عرسین در موزه فرش ایران بارش برف و باران در شمال تهران فرمول جدید محاسبه اقساط نهضت ملی مسکن استرس عامل تشدید کننده بیماری روده تداوم تنبیه بدنی و نقض حقوق دانش‌آموزان در مدارس ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت شکوفایی حمل و نقل عمومی پایتخت در سال ۱۴۰۳ ضرورت ورود فوری AFC به پرونده‌های استقلال و پرسپولیس ضرورت تقویت وحدت ملی ضرورت جلوگیری از حرکت خودروهای با پلاک شهرستان در تهران

21

کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست های شهروندان در منطقه۱۳

  • کد خبر : 60534
  • 08 تیر 1400 - 16:58
کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست های شهروندان در منطقه۱۳
در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم سامانه 1888 ، منطقه 13 به عنوان برترین منطقه در رسیدگی به پیام های شهروندان معرفی شد

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مسئول سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم این سامانه در منطقه ۱۳ ، با اشاره به کاهش زمان پاسخگوئی به پیام های شهروندان این منطقه گفت : سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته و از توجه شهردار منطقه به مطالبات شهروندی تشکر می کنم.

مجتبی شکری ، شهردار منطقه ، سامانه ۱۸۸۸ را پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان عنوان کرد و افزود : مستمراً عملکرد معاونت ها ، ادارات ونواحی به منظور اصلاح و بهبود روش ها رصد می شود.

او ادامه داد : با توجه به رویکرد های اصلی سامانه ۱۸۸۸ شامل پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف و طرح ابتکارانه از قبیل سکوی شهروندی در نظر داریم ؛ ضمن جلب رضایتمندی شهروندان ، مشکلات مردمی را به حداقل برسانیم .

شهردار منطقه ۱۳ در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم تلفنی از طریق سامانه ۱۸۸۸ به مطالبات شهروندان پاسخ داد.

در جلسه انلاین ارتباط مستقیم شهردار منطقه که با حضور مدیران شهری منطقه ۱۳ همراه بود؛ به ده ها پیام شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله پیام های شهرسازی، منابع انسانی، خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی در منطقه رسیدگی و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شد. همچنین تعدادی پیام تقدیر و تشکر برای مدیریت شهری منطقه ثبت شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=60534
  • 64 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.