تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا

6

عدم کتمان نقش جهانگیری در نابسامانی‌های اقتصادی دولت

  • کد خبر : 56114
  • 21 اردیبهشت 1400 - 11:14
عدم کتمان نقش جهانگیری در نابسامانی‌های اقتصادی دولت
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان بیان کرد: عمده مشکلات امروز مردم از اقدامات و عملکرد جهانگیری نشأت می‌گیرد او از نظر اجرایی نفر اول دولت محسوب می‌شود بنابراین نمی‌تواند نقش جهانگیری را در آشفتگی‌های و نابسامانی‌های اقتصادی کتمان کرد.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با اشاره به خبرهای اختلاف جهانگیری و رئیس‌جمهور در جلسه سران قوا، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند به جای پاسخگویی، طلبکار وضع موجود باشند. می‌خواهند نقش جهانگیری را در نابسامانی‌های اقتصادی دولت کتمان کنند.

وی ادامه داد: ارزیابی اصلاح‌طلبان از یک سال پیش این بوده که دولت در برنامه‌هایش شکست خورده و مقبولیت و محبوبیت خود را از دست داده است. بنابراین جریان اصلاحات باید برای انتخابات پیش‌رو حساب خود را از دولت روحانی جدا کند.

سروری افزود: اصلاح‌طلبان این را در نظر دارند که جدایی از دولت می‌تواند برای آن‌ها خسارت‌ آفرین باشد و ممکن است پست‌ها و جایگاه‌هایی که در اختیار دارند را از دست بدهند؛ بنابراین هم تظاهر به جدایی از دولت می‌کنند و هم به کار خود در پست‌های مدیریتی ادامه می‌دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان تصریح کرد: اصلاح‌طلبانی که در بدنه و رئوس دولت حضور دارند، به هیچ وجه چنین موضع‌گیری علیه دولت ندارند و شاید مواضعی مخالف این را هم داشته باشند.

وی اذعان کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب می‌خواهند افکار عمومی را به این جهت بکشانند که اختلاف عمیقی میان اصلاح‌طلبان و روحانی وجود دارد اما مردم هنوز فراموش نکردند که در بحبوحه انتخابات ریاست‌جمهوری، اصلاح‌طلبان چه شعارهای پر طمطراق و سنگینی در حمایت از روحانی سر می‌دادند و حتی می‌گفتند عملکرد دولت روحانی بهتر از دولت اصلاحات بوده است.

سروری با اشاره به بیشترین سهم اصلاح‌طلبان در مشکلات امروز مردم، خاطرنشان کرد: دولت روحانی با سبد آراء اصلاح‌طلب توانست به پیروزی برسد و شانه خالی کردن آن‌ها از بار مسئولیت‌ها مشکلی را حل نمی‌کند و امروز مردم از جریان اصلاحات توقع دارند که پاسخگو باشند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان افزود: مسئول اصلی کارهای اجرایی در دولت معاون اول رئیس‌جمهور است‌. وظیفه هماهنگ کردن کارهای وزرا با معاون اول است، چرا که آن‌ها اصلاً نمی‌توانند با روحانی جلسه بگذارند.

وی در پایان یادآور شد: عمده مشکلات امروز مردم از اقدامات و عملکرد جهانگیری نشأت می‌گیرد. جهانگیری از نظر اجرایی نفر اول دولت محسوب می‌شود. بنابراین نمی‌تواند آشفتگی‌های موجود را به دیگران ارتباط دهد و نقش خود را در نابسامانی‌های اقتصادی کتمان کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=56114
  • 32 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.