تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

1

انجام ری برندینگ با هدف افزایش سرعت ارائه خدمات

  • کد خبر : 53284
  • 12 فروردین 1400 - 1:48
مشاور معماری بانک گفت: انجام ری برندینگ در بانک کارآفرین با هدف افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان، تفکیک مشتریان بر حسب نوع خدمت در بدو ورود، اختصاص فضای مناسب جهت توسعه بانکداری شرکتی و در نهایت طرح فضایی در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان انجام می شود.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، مهدی ایرانمنش مشاور معماری بانک کارآفرین در توضح اهداف اصلی انجام ری برندینگ در بانک کارآفرین گفت : خلق جذابیت و ایجاد تناسب از مهمترین اهداف در فرایند احیاء یا بازسازی برند است، بانک کار آفرین با توجه به اهداف و استراتژی جدید خود، پروژه ری برندینگ را تعریف کرد. معماری شعب و ساختمان های بانک به عنوان اصلی ترین المان های بصری در شهر، همگام با این تغییر رویکرد، تغییر شکل داده و بستری متناسب برای ارائه خدمات جدید شدند.

وی ادامه داد: در بخش معماری این پروژه ، تغییرات در نما، تابلوها و معماری داخلی شعب مدنظر است. هدف ما، طراحی فضایی کارا و مدرن؛ منطبق با استانداردهای معماری روز است، چابکی و پویایی از مهمترین مفاهیم فرم معماری نوین بانک است. این تغییرات در چند فاز انجام می گیرد، فاز اول، مطالعات مرتبط با پروژه است که شامل بررسی بانک های داخلی و خارجی است، در این مرحله موقعیت کنونی بانک کارآفرین مشخص و استانداردهای جدید فضایی با توجه به نیازهای جدید تعریف می شود.در بخش دوم مطالعات، روند تغییرات معماری شعب بانک از زمان شرع فعالیت مورد بررسی قرار گرفته، شعب منتخب بازدید و نقاط قوت و ضعف معماری کنونی شناسایی می شود.

به گفته ایرانمنش ،در فاز دوم پروژه بعد از طراحی لوگو و لوگو تایپ، ساختار اصلی شعب بانک طراحی شد، این طرح مبنای طراحی معماری تمامی شعب بانک در زمان بازسازی شعب قدیمی و یا شعب جدید خواهد بود. و در نهایت دفترچه الگوسازی بانک تهیه می شود که شامل تمامی استاندارد های تعریف شده و جزییات معماری را خواهد داشت.مشاور معماری بانک همچنین در توضیح بیشتر در مورد هدف اصلی تغیرات حاصل از اجرای ری برندینگ تاکید کرد: فرم جدید شعب بانک مبتنی بر اصلاح ساختارهای موجود با هدف افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان، تفکیک مشتریان بر حسب نوع خدمت در بدو ورود، اختصاص فضای مناسب جهت توسعه بانکداری شرکتی و در نهایت طرح فضایی در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خواهد بود. با تغییر سیاست های کلان بانکی و تعریف طیف جدید مشتریان شخصی و شرکتی و توسعه بانکداری الکترونیک، تغییرات عمده ای در تعداد و نوع خدمات درخواستی مشتریان مراجعه کننده با بانک صورت می گیرد.

ارائه خدمات جدید

ایرانمنش در مورد امکانات جدید در نظر گرفته شده در بانک گفت: استفاده از وب کیوسک، دستگاه های خود پرداز در سطح شعب نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است با توجه به شرایط جدید جامعه و مسائل مربوط به بیماری کووید ۱۹ ، سرعت خدمات، حفاظت از پرسنل و مشتریان و تهویه هوای مناسب شعب جدید نیز در معماری نوین بانک دیده شده است که در حال انجام است و اولین شعبه منتخب بانک با معماری جدید در حال طراحی است. با توجه به تعداد و گستردگی شعب بانک و تعریف سطح تغییرات مورد نظر بانک، زمان انجام کار قابل بررسی و تعیین است، در مرحله اول تابلو شعب و ساختمانهای بانک به فرم جدید اجرا شد و در مرحله دوم تغییرات معماری داخلی در بازه زمانی مشخص انجام می شود.

ارتقای ارزش های موجود

وی در پاسخ به این سوال که در معماری‌ و ری برندینگ جدید تا چه میزان وفاداری به المان های بصری معماری‌ گذشته بانک رعایت شده است ؟ تاکید کرد : یکی از چالش های مهم در بحث باز سازی برند، تشخیص، نگهداری و ارتقاء ارزش های موجود سازمان است. ساختار کلی لوگو در طراحی و رنگ سبز به عنوان رنگ سازمانی بانک کارآفرین حفظ شده است، مجموعه رنگهای سبز سازمان به بهترین شکل معرف بانک کارآفرین در ماموریت جدید خود است. تغییرات در زمینه معماری اگرچه در بخش تابلو بسیار هیجان انگیز خواهد بود، در بخش های دیگر نما سعی در حفظ المانهای موجود است. مشتریان در معماری جدید، فضایی کاملا متفاوت از گذشته را تجربه خواهند کرد. در حقیقت در مباحث مربوط به تغییرات معماری، لوگو و لوگو تایپ و … تنها بخشی از پروژه ری برندینگ است، دو نکته اساسی دیگر هم وجود دارد، اول همراهی و حمایت تمامی ارکان سازمان در پروژه و دوم پاسداری از برند جدید در سال های آینده چرا که این تغییر برای تثبیت احتیاج به زمان و حمایت دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=53284
  • 35 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.