تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

3

قابل قیاس بودن تیم فوتبال ایران و بحرین

  • کد خبر : 53193
  • 11 فروردین 1400 - 11:10
قابل قیاس بودن تیم فوتبال ایران و بحرین
کارشناس فوتبال ایران بیان کرد: از این نیمه دوم بازی تیم ایران اصلا راضی نیستم، به نظرم تیم ملی سرعت و کارایی لازم را نداشت، واقعیت فوتبال ما را این مربی سوری گفته است، تفاوت فوتبال ما با بحرین کاملا آشکار است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، رسول کربکندی کارشناس فوتبال در خصوص پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل سوریه اظهار داشت: همانطور که اسکوچیچ گفت از نیمه دوم بازی تیم ایران مقابل سوریه راضی نبوده باید بگویم من هم از این نیمه بازی تیم ایران اصلا راضی نیستم، درست است که نیمه اول ۲ بر صفر از تیم سوریه پیش بودیم اما در نیمه دوم به نظرم تیم ملی سرعت و کارایی لازم را نداشت.

وی افزود: کارمان در بازی با عراق و بحرین خیلی سخت است. باید فوتبالی فراتر از آسیا مقابل این دو حریف انجام بدهیم. در دیدار با سوریه بخصوص در نیمه دوم در عوض کردن منطقه و شکل بازی کند بودیم و در جریان مسابقه خودمان را در فضاهای بسته گیر می‌انداختیم و خیلی هم توپ در نیمه دوم به مهاجمان‌مان نرسید.

کربکندی در رابطه با اینکه مربی سوریه در نشست خبری بعد از بازی گفته به طور طبیعی تیم ملی باید بحرین را شکست بدهد و این دو تیم قابل قیاس نیستند بیان کرد: واقعیت فوتبال ما را این مربی سوری گفته است، تفاوت فوتبال ما با بحرین کاملا آشکار است. فقط شکل بازی عراق و بحرین به فوتبال ما نمی‌خورد، عراق همیشه موی دماغ تیم ملی ما بوده و به اصطلاح‌مان گربه سیاه‌مان است، بحرین هم حریف سرسختی است.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: باید به خوبی حریفان را آنالیز کنیم. نباید در ترکیب تیم ملی ایران مقابل این دو حریف به دنبال این باشیم که حتما فلان بازیکن را بازی بدهیم بلکه باید ببینیم کدام بازیکن به شیوه و شکل بازی با عراق و بحرین مناسب‌تر است و مقابل بحرین و عراق باید با بازی‌های ترکیبی بازی کنیم و سرعت بازی‌مان نسبت به بازی با سوریه خیلی بیشتر باشد. روی شروع مجددها هم می‌توانیم برای رسیدن به گل حساب ویژه‌ای کنیم.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به شیوه بازی عراق و بحرین در بازی با تیم ملی گفت: قطعا عراق و بحرین دفاعی بازی خواهند کرد و می‌ترسم که در خردادماه تیم ایران مطابق میل آنها بازی کند و روی ضد حملات عراق و بحرین غافلگیر شویم. باید همه این مسایل را به دقت زیر نظر داشته باشیم.

کربکندی ضمن انتقاد از میزبانی بحرین در این مسابقات اضافه کرد: وقتی کنفدراسیون فوتبال آسیا یکباره تصمیم می‌گیرد که میزبانی را به بحرین بدهد نشان می‌دهد که هیچ جایگاهی در AFC نداریم و اثرگذاری در تصمیم‌گیری‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا نداریم و این اصلا برای سابقه فوتبال ایران خوشایند نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=53193
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.