تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

احتمال آبگرفتگی معابر در تهران بهره‌برداری از پایانه شرق در هفته دولت بهره‌برداری ۳.۵ میلیارد دلاری طرح‌های پتروشیمی در دولت سیزدهم پایان وعده بومی سازی تولید کاتالیست‌ها کاهش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رشد ۱.۶ درصدی تولید فولاد ایران در دو ماهه سال جاری ورود تراموای رایگان به پایتخت به زودی استرس و آسیب آن برای چهره اعلام قیمت میوه و تره بار ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ تعیین تکلیف ارتقاء ساختار اداره کل بانوان شهرداری تهران تا دو هفته آینده صادرات ورق راهکار ورود به بازارهای جهانی رشد ۵ درصدی اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ قهرمانان در سینمای ایران ایران سومین تولیدکننده اوپک بازگشایی کارخانه‌های داخلی تولید اتوبوس پس از ۱۰ سال تاثیر ورزش بر عملکرد مغز اعلام مبلغ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جزئیاتی از نمایش ۲۸۰ اثر تاریخی ایران در شانگهای چین شرط استقلال برای تمدید قرارداد ستاره تیم نکونام جدایی قطعی دو بازیکن از استقلال ساماندهی تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد اولویت‌ کمیسیون شوراها تبعات منفی کاهش ۷۶ درصدی صادرات فولاد ایران ضرورت توجه به “سامانه‌های شارژ برقی” در پایتخت چراغ سبز شورای شهر تهران برای احداث “تراموا” در پایتخت فولاد سبز راه‌حل‌ کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای بهره‌برداری ۳.۵ میلیارد دلاری طرح‌های پتروشیمی در دولت سیزدهم نگرانی از محدودیت و قطعی برق صنایع فولادی جزئیات جدید از افزایش قیمت سوخت زمان‌بندی و جزییات جدید از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان معادن ایران سرمایه خفته ملی وزارت نفت موظف به پرداخت مابه‌التفاوت هزینه تاکسی‌‎های برقی ممنوعیت استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌ها رونمایی از ۱۰۰ اتوبوس جدید در پایتخت ورود اتوبوس‌های برقی چینی به تهران تا پایان سال تکمیل پرونده خطوط ۶ و ۷ متروی تهران تا پایان سال جزئیات پرونده تخته فرش سرقت شده کاخ سعدآباد

4

«ملی پلاس» پلتفرمی بی‌نظیر برای ورود به دنیای نوین بانکداری

  • کد خبر : 50161
  • 25 بهمن 1399 - 17:30
«ملی پلاس» پلتفرمی بی‌نظیر برای ورود به دنیای نوین بانکداری
شعبه‌ای توسط بانک ملی ایران افتتاح شد که در آن از پول فیزیکی خبری نیست و مطابق روال معمول سایر شعب، در آن دریافت و پرداخت وجه نقد صورت نمی‌گیرد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، «ملی پلاس» که در پی تحقیق و پژوهش دو ساله بانک ملی ایران به وجود آمد، به معنی واقعی کلمه، تحقق یک ایده آینده نگر، فراتر از مرزهای جغرافیایی و تبلور بانکداری آینده است، تا آنجا که موسسه «مکنزی» به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های مشاور مدیریت جهانی در تحقیقات و بررسی های اخیر خود، مدل شعبی نظیر «ملی پلاس» را به عنوان ایده نهایی بانکداری آینده معرفی نموده است.

بارها در ارزیابی از نظام بانکی کشورهای توسعه یافته، گفته شده بود که «بانک» تقریبا از محل تبادل پول خارج شده است. نظام بانکی کشورمان نیز سالها به دنبال کاهش نقل و انتقال وجه نقد و جایگزین کردن آن با تراکنش های غیرحضوری بود که این خواسته تا حد زیادی با استقرار تجهیزات الکترونیک و سامانه های دیجیتال محقق شد. اپلیکیشن های موبایلی نیز بر سرعت این روند افزود و اکنون حجم گسترده ای از تراکنش های بانکی در کشور به صورت غیرحضوری انجام می شود.

در چنین شرایطی، لازم بود خدمات بانکداری حضوری نیز به جایگاه رفیع تری صعود کند که همانا ارائه راهکارهای اقتصادی، مشاوره های بنیادی و راه حل های اندیشمندانه برای حل مسائل پولی و بانکی است.

«ملی پلاس» این آرزو را برآورده کرد و در محیطی امن، پذیرای جوانان، فرهیختگان، فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارهایی است که به دنبال بهترین راه برای اخذ مشاوره، انجام امور بانکی و همچنین کمک به جهش تولید و ایجاد اشتغال در کشورند.

شعبه جدید بانک ملی ایران را می توان مرکزی «جوان محور» دانست، چرا که محیط آن متناسب با نیازهای نسل جوان، آرام، دنج و در عین حال پویا و شکیل طراحی شده است و در یک جمله می توان «ملی پلاس» را تکنولوژی محور، جوان محور و مشاوره محور تعریف نمود.

طی یک ماه گذشته از راه اندازی این شعبه، تعداد قابل توجهی از جوانان، دانشجویان و کارآفرینان پس از بازدید از این مکان، ضمن ارائه بازخوردهای بسیار قابل توجه در فضای مجازی، تجربه منحصر به فرد خود از حضور در این شعبه را با دیگران به اشتراک گذاشته اند و این نشان دهنده نتیجه گیری مطلوب از یک اقدام موثر است.

در این شعبه از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه بانکداری استفاده شده و مشتریان گرامی با حضور در این شعبه در حداقل زمان و با کمترین میزان خطا می توانند امور بانکی خود را انجام داده و خاطره یک روز خوب همراه با آرامش را برای خود رقم زنند.

پیداست که «ملی پلاس» در آینده نزدیک تحولی اساسی در کیفیت مشتری مداری و ارائه خدمات حضوری در شبکه بانکی کشور به وجود خواهد آورد.

«ملی پلاس» در عین حال که نوستالژی حضور فیزیکی در شعبه را برای مشتری تداعی می کند، امکان دریافت مشاوره های کارشناسی از طریق متخصصان خلاق را برای فعالان اقتصادی فراهم می کند. در حقیقت این شعبه ثمره اعتماد مشتریان به بانک ملی ایران و جلوه تازه ای از عمل در راستای شعار استراتژیک بانک یعنی «سازمان یادگیرنده و نوآور» است. این مرکز با ارائه راهکارهای جدید و توسعه یافته، سطح این اعتماد را افزایش خواهد داد و مشتری را به دنیای جدیدی از تلفیق علم، تکنولوژی، سرعت و دقت زیر یک سقف دعوت می کند.

شعب «ملی پلاس» با هدف کمک به توسعه زیرساخت های مدرن بانکی و نیز ارائه تصویری تازه از خدمات واقعی بانک در دنیای جدید، به مرور افزایش خواهند یافت و مراکز بزرگ و صنعتی کشور را تحت پوشش قرار خواهند داد. امید است که این پلتفرم، در همه نظام بانکی کشور عمومیت پیدا کند و در آینده نزدیک، بانکداری حضوری در سرزمین عزیزمان به جایگاه متعالی نائل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=50161
  • 79 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.