تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

احتمال آبگرفتگی معابر در تهران بهره‌برداری از پایانه شرق در هفته دولت بهره‌برداری ۳.۵ میلیارد دلاری طرح‌های پتروشیمی در دولت سیزدهم پایان وعده بومی سازی تولید کاتالیست‌ها کاهش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رشد ۱.۶ درصدی تولید فولاد ایران در دو ماهه سال جاری ورود تراموای رایگان به پایتخت به زودی استرس و آسیب آن برای چهره اعلام قیمت میوه و تره بار ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ تعیین تکلیف ارتقاء ساختار اداره کل بانوان شهرداری تهران تا دو هفته آینده صادرات ورق راهکار ورود به بازارهای جهانی رشد ۵ درصدی اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ قهرمانان در سینمای ایران ایران سومین تولیدکننده اوپک بازگشایی کارخانه‌های داخلی تولید اتوبوس پس از ۱۰ سال تاثیر ورزش بر عملکرد مغز اعلام مبلغ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جزئیاتی از نمایش ۲۸۰ اثر تاریخی ایران در شانگهای چین شرط استقلال برای تمدید قرارداد ستاره تیم نکونام جدایی قطعی دو بازیکن از استقلال ساماندهی تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد اولویت‌ کمیسیون شوراها تبعات منفی کاهش ۷۶ درصدی صادرات فولاد ایران ضرورت توجه به “سامانه‌های شارژ برقی” در پایتخت چراغ سبز شورای شهر تهران برای احداث “تراموا” در پایتخت فولاد سبز راه‌حل‌ کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای بهره‌برداری ۳.۵ میلیارد دلاری طرح‌های پتروشیمی در دولت سیزدهم نگرانی از محدودیت و قطعی برق صنایع فولادی جزئیات جدید از افزایش قیمت سوخت زمان‌بندی و جزییات جدید از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان معادن ایران سرمایه خفته ملی وزارت نفت موظف به پرداخت مابه‌التفاوت هزینه تاکسی‌‎های برقی ممنوعیت استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌ها رونمایی از ۱۰۰ اتوبوس جدید در پایتخت ورود اتوبوس‌های برقی چینی به تهران تا پایان سال تکمیل پرونده خطوط ۶ و ۷ متروی تهران تا پایان سال جزئیات پرونده تخته فرش سرقت شده کاخ سعدآباد

6

رونمایی از سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان

  • کد خبر : 49898
  • 21 بهمن 1399 - 15:21
رونمایی از سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: به منظور اقدامات پیشگیرانه تمام شکایات در تمام ادارات کل استانی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، علی عادل عابدی‌نژاد مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، اظهار داشت: در گذشته بیمه‌شدگان به صورت تلفنی یا با مراجعه به ادارات کل سازمان بیمه سلامت شکایات خود را مطرح می‌کردند که برای انسجام بخشی و رسیدگی دقیق به این موضوع از سه ماه گذشته سامانه جامع رسیدگی به شکایات به صورت پایلوت در سه استان تهران، گیلان و مرکزی آغاز شد که پس از رفع نواقص، بازخوردها و آموزش کارشناسان مرتبط رسیدگی به شکایات ادارات کل استانی، در اسفند ماه رونمایی خواهد شد.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه‌شدگان علاوه بر این سامانه می‌توانند از طریق سامانه ۱۶۶۶ نیز شکایات خود را اعلام کنند که به محض وصول شکایات به واحدهای مربوطه ارجاع شده و رسیدگی‌های لازم انجام می‌شود.

عابدی‎نژاد با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۷۲۳ شکایت مردمی از سوی اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران رسیدگی شده است، بیان کرد: به منظور اقدامات پیشگیرانه تمام شکایات مطرح شده در تمام ادارات کل استانی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد تا راهکارهای لازم برای کاهش و رفع مشکلات به واحدهای مربوطه ارائه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان علاوه بر رسیدگی به شکایات ادارات کل و ستاد، شکایات مرتبط با سایر شرکت‌های زیرمجموعه از جمله شرکت آتیه‌سازان حافظ را نیز پیگیری می‌کند تا در نهایت با این اقدامات شاهد کاهش مشکلات و شکایات باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=49898
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.