تاریخ : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ضرورت رعایت توصیه‌های رهبری در موضوعات انتخاباتی ضرورت تبدیل روستاها به مقاصد گردشگری با حداقل آسیب تداوم نرخ بهره بین بانکی مقاوم سازی پل فلزی کالج بر اساس شاخص‌های فنی ضرورت همگرایی برای تامین پایدار خوراک پتروشیمی‌ها افزایش ظرفیت سالانه تولید محصولات پتروشیمی ایران اتمام عملیات ساخت فاز اول پایانه مسافری شرق بزودی اهدای یک رام تراموا به شهرداری تهران هشدار وزش باد شدید و رگبار در تهران حومه پایتخت مقصد جدید مستاجران تاثیر منفی کاهش تولید صنایع فولاد در تولید ناخالص ملی نبود صادرات و کمبود برق بزرگ‌ترین مشکل صنعت فولاد پایداری اشتغال وابسته به پایداری تولید موافقت مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ساخت ۴ خط جدید متروی تهران حل آلودگی هوا و ترافیک دو خواسته پایتخت نشینان استرس عامل تشدید کننده بیماری روده مشکل مشترک استقلال و پرسپولیس صدور مجوز حضور مربی جدید در استقلال افزایش شدید دمای تهران از فردا طرح دوفوریتی مجلس برای تغییر کف و سقف تعداد اعضای کمیسیون‌های تخصصی کاهش تقاضای سرمایه ای برای محصولات فولادی پیشرفت ۷۶ درصدی احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران تصویب ۱۱ درخواست دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای اقتصاد مصرف انرژی در ایران ۲ برابر میزان جهانی بیش از ۸۰ میلیون بشکه ذخایر نفت خام و میعانات گازی شناور روی آب در دولت دوازدهم توقف صادرات عامل رشد خام فروشی جزئیات افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان تاثیر پیاده‌روی در کاهش وزن پیش‌بینی قیمت مسکن بعد از انتخابات اعلام زمان واریز سهمیه جدید بنزین تغییر ساعات بازدید از موزه خودروهای تاریخی تهران نمایش چهره‌های ماندگار میراث فرهنگی روی برج آزادی چهارمین جشنواره ایران آینده با شعار همه با هم برای ایران آینده در فرهنگسرای خاوران میزبان شهروندان تهرانی است راه‌اندازی فاز نخست پایانه جدید شرق تهران تاکید نمایندگان بر مدیریت ناترازی بنزین و بهینه‌سازی مصرف انرژی

6

رونمایی از سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان

  • کد خبر : 49898
  • 21 بهمن 1399 - 15:21
رونمایی از سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: به منظور اقدامات پیشگیرانه تمام شکایات در تمام ادارات کل استانی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، علی عادل عابدی‌نژاد مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، اظهار داشت: در گذشته بیمه‌شدگان به صورت تلفنی یا با مراجعه به ادارات کل سازمان بیمه سلامت شکایات خود را مطرح می‌کردند که برای انسجام بخشی و رسیدگی دقیق به این موضوع از سه ماه گذشته سامانه جامع رسیدگی به شکایات به صورت پایلوت در سه استان تهران، گیلان و مرکزی آغاز شد که پس از رفع نواقص، بازخوردها و آموزش کارشناسان مرتبط رسیدگی به شکایات ادارات کل استانی، در اسفند ماه رونمایی خواهد شد.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه‌شدگان علاوه بر این سامانه می‌توانند از طریق سامانه ۱۶۶۶ نیز شکایات خود را اعلام کنند که به محض وصول شکایات به واحدهای مربوطه ارجاع شده و رسیدگی‌های لازم انجام می‌شود.

عابدی‎نژاد با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۷۲۳ شکایت مردمی از سوی اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران رسیدگی شده است، بیان کرد: به منظور اقدامات پیشگیرانه تمام شکایات مطرح شده در تمام ادارات کل استانی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد تا راهکارهای لازم برای کاهش و رفع مشکلات به واحدهای مربوطه ارائه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان علاوه بر رسیدگی به شکایات ادارات کل و ستاد، شکایات مرتبط با سایر شرکت‌های زیرمجموعه از جمله شرکت آتیه‌سازان حافظ را نیز پیگیری می‌کند تا در نهایت با این اقدامات شاهد کاهش مشکلات و شکایات باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=49898
  • 28 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.