تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

5

آخرین وضعیت بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک

  • کد خبر : 49873
  • 21 بهمن 1399 - 12:36
آخرین وضعیت بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک
وکیل بازیکن سابق پرسپولیس بیان کرد: بیرانوند مرد روزهای سخت است و خوشبختانه توانست توانایی‌هایش را اثبات کند و از این آزمون سربلند بیرون بیاید و برای کشور و مردمش افتخارآفرینی کند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، مصطفی سلیمانی وکیل بازیکن سابق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک اظهار داشت: بیرانوند از محیطی به محیط دیگر وارد شد و در یک دنیا وارد فوتبال کاملا متفاوت شد. این تطبیق‌پذیری خیلی زمان می‌برد. هرچند برخی مشکلاتی برای وی ایجاد کرده و دنبال موفق نشدن این بازیکن بودند. برخی دلال‌ها این وسط ذی نفع بودند و متاسفانه اوایل حضورش در تیم بلژیکی این اتفاق‌ها رخ داد.

وی افزود: همیشه گفته‌ام بیرانوند مرد روزهای سخت است و در سخت‌ترین شرایط خود را نشان می‌دهد و توانایی‌هایش را اثبات می‌کند. خوشبختانه از این آزمون هم سربلند بیرون آمد و امیدوارم در دیدارهای آینده هم خود را نشان بدهد و برای کشور و مردمش افتخارآفرینی کند.

وکیل شجاع خلیل‌زاده درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن یادآور شد: تمام این اتفاق‌ها به نظر من ناشی از یک اشتباه است و این امر هم مربوط به تشخیص مراجع صالح در رسیدگی به دعوای این باشگاه با خلیل‌زاده است. طبق رویه فیفا وقتی بازیکنی به یک باشگاه خارجی منتقل می‌شود، با توجه به ذی‌نفع بودن این باشگاه، مرجع داخلی صلاحیت رسیدگی عادلانه و منصفانه به پرونده شکایت یک بازیکن ایرانی از وی را ندارد.

سلیمانی ادامه داد: مرجع بین‌المللی یا کمیته حل اختلاف فیفا باید به این پرونده رسیدگی کند. کمیته وضعیت هم این موضوع را تشخیص داد اما کمیته استیناف ایرادهایی به این پرونده گرفت که باید به طریق دیگری رسیدگی صورت بگیرد. به همین دلیل پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل زاده را به کمیته وضعیت ارجاع داد، این کمیته هم از من لایحه خواست. این لایحه را آماده کرده و امروز تحویل کمیته وضعیت می‌دهم.

وی در پایان تصریح کرد: باید ببینیم نظر کمیته وضعیت برای رسیدگی مجدد چه خواهد بود اما آنچه مسلم است فسخ قرارداد خلیل زاده کاملا قانونی بوده و فیفا هم مرجع صالح رسیدگی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=49873
  • 28 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.