تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

3

تمامی دفترچه بیمه‌های رانندگان شرکت واحد تمدید شده است

  • کد خبر : 48700
  • 02 بهمن 1399 - 16:28
تمامی دفترچه بیمه‌های رانندگان شرکت واحد تمدید شده است
مدیرعامل شرکت واحد باین کرد: طی مذاکراتی که با تامین اجتماعی داشتیم دفترچه بیمه کارگران تاکنون تمدید شده است و هیچ راننده‌ای نمی‌تواند بگوید دفترچه بیمه‌اش به دلیل بدهی شرکت واحد به تامین اجتماعی تمدید نشده است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره رسیدگی به مطالبات کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی و عدم پرداخت حق بیمه جاری و مشاغل سخت و زیان‌آور آن‌ها اظهار داشت: شرکت واحد به بیمه بدهی دارد و گاهی حساب‌های ما را نیز مسدود کرده‌اند، اما این قضیه مشکلی برای کارگران ایجاد نکرده‌است و شعب تأمین اجتماعی در این خصوص همکاری خوبی داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: طی مذاکراتی که با تامین اجتماعی داشتیم دفترچه بیمه کارگران تاکنون تمدید شده است و هیچ راننده‌ای نمی‌تواند بگوید دفترچه بیمه‌اش به دلیل بدهی شرکت واحد به تامین اجتماعی تمدید نشده است.

ترفع با تاکید بر اینکه خدمات بیمه‌ای که به پرسنل شرکت واحد ارائه می‌شود هیچوقت با محدودیت و یا کاهش مواجه نشده است، ادامه داد: ما نیازمند حمایت بیشتر بمنظور تامین منابع مالی برای پرداخت بدهی‌های شرکت واحد به بیمه تامین اجتماعی هستیم، اما سطح خدمات به پرسنل کاهش پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره گلایه رانندگان از افزایش ۱۰ درصدی حق جذب کارگران گفت: شهرداری حق جذب را برای پرسنل کارمندی خود افزایش داده بود. برخی در بدو ورود به شهرداری، با استخدام کارمندی و برخی با استخدام کارگری جذب می‌شوند در نتیجه با توجه به نوع استخدام تسهیلات و امکاناتی در نظر گرفته می‌شود. کما اینکه برخی مزایای کارگران را کارمندان ندارند و بالعکس چرا که نوع استخدامی آن‌ها متفاوت است.

ترفع افزود: اما زمانی که کارگران نیز درخواست کردند، شهرداری ۱۰ درصد حق جذب برای این دسته از پرسنل نیز تصویب کرد و اینگونه نبود که شهرداری چشمش را روی این قضیه ببندد.

وی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی در این زمینه با شهرداری رایزنی کرد، جلسات متعددی برگزار و با دعوت از مدیرکل منابع انسانی مرکز و تشریح شرایط، دوستان را متقاعد به افزایش ده درصدی حق جذب کردیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: این اقدامی بود که در حد بضاعت شرکت واحد و شهرداری انجام شد. هرکدام از ما در ابتدای ورود به خدمت نوع استخدام را پذیرفته‌ایم و باید این نکته را در نظر بگیریم که مشاغل مختلف شرایط خاص خود را دارند و تفاوت‌هایی وجود دارد.

ترفع در پاسخ به این سوال که آیا سهم شرکت واحد اتوبوسرانی از اوراق مشارکت سال ۹۸ به دست این شرکت رسیده است یا خیر؟ گفت: بله، سهم شرکت واحد نیز اختصاص پیدا کرده است. امروز مکاتبه‌ای داشتم که براساس قراردادها ذی حساب، بخشی از پرداخت‌های مرحله سوم و چهارم قرارداد خرید اتوبوس و مینی بوس را از محل اوراق پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران اذعان کرد: در دهه فجر یک رونمایی دیگر از اتوبوس و مینی بوس‌ها را خواهیم داشت و حدود ۱۰۰ دستگاه دیگر وارد ناوگان می‌شود.

وی در پایان به خاموشی شبانه بزرگراه‌ها و معابر پایتخت ریسک تصادف را چقدر افزایش می‌دهد، گفت: وقتی نور کم است میدان دید کم و رانندگی سخت می‌شود. به ویژه برای رانندگان اتوبوس که باید مراقب وضعیت مسافران و همچنین ایستگاه باشند. بعلاوه اینکه در برخی بزرگراه‌ها در لاین وسط معتادان نیز حضور دارند و زندگی می‌کنند و کم شدن نور حادثه‌خیزی را برای اتوبوس‌ها تشدید می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=48700
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.