تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

7

قاطعانه با شایعات برخورد می‌کنیم  

  • کد خبر : 48457
  • 24 دی 1399 - 14:12
قاطعانه با شایعات برخورد می‌کنیم  
سید عباسی: از شایعه‌پراکن‌ها شکایت می‌کنیم

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، داود سید عباسی معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو از تغییرات زیاد بر جوان‌گرایی این تیم نسبت به فصل‌های قبل تاکید کرد و افزود: در حال حاضر نباید توقعات گذشته را از این تیم داشت.

وی از آینده روشن بازیکنان در این تیم ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: هرچند ما در اوایل فصل تاوان همین جوانی تیم را دادیم اما بازیکنان جوان تیم‌مان کم‌کم به مرز پختگی می‌رسند.

سید عباسی در بخشی از سخنانش بر حمایت کامل این تیم تاکید کرد و افزود: به کادر فنی تیم و شخص رحمتی ایمان داریم

وی از نارضایت کامل نتایج هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه خبر داد و بیان داشت: اما این مسئله باعث نشده تا آنها از سرمربی تیم حمایت نکنند چرا که می‌دانند رحمتی با تمام وجود کارش را انجام می‌دهد و از جانش مایه می‌گذارد و بارها نیز عنوان کرده‌اند که رحمتی تا پایان قرارداد ٣ ساله‌اش سرمربی شهرخودرو خواهد بود. برخی از بازیکنان تیم هم باید این مسئله را بدانند که تلاششان را بیشتر کنند و توقعات را از خودشان برآورده کنند.

سید عباسی شایعات مطرح شده توسط برخی رسانه‌ها را توهمات ذهن نویسندگان آن عنوان کرد و تاکید کرد: قطعا باشگاه شهرخودرو نیز از آنها شکایت می‌کند تا یاد بگیرند اگر در رابطه با باشگاه شهرخودرو قصد انتشار خبر دارند، آن را با منبع منتشر کنند و شایعه پراکنی نکنند.

وی از برنامه بلند مدت شهرخودرو خبر داد و تصریح کرد: حمیداوی به عنوان مالک باشگاه از جیبش هزینه می‌کند تا تیم شهرامام رضا(ع) با مشکلی روبرو نباشد اما برخی گویا به دنبال مسایل شخصی خودشان هستند. من با قاطعیت می‌گویم تیم ما در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار می‌گیرد. ثبات در کادر فنی هدف اصلی مدیران باشگاه است و باید با منطق درباره نتایج حرف بزنیم.

سیدعباسی در پایان ضمن دعوت هواداران شهرخودرو به هوشیاری، اظهار کرد: طرفداران نباید اجازه دهند برخی مسایل این تیم را به حاشیه ببرد و باید همه در کنار هم از تیم و اعضا آن حمایت کنیم. فاصله امتیازات شهرخودرو خراسان با تیم‌های بالا نشین فاصله خیلی زیادی نیست و تنها موضوع توقعات بالایی است که از گذشته باقی مانده است. قطعا رحمتی و دستیارانش نیز تلاش می‌کنند تا تیم بتواند پیروز شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=48457
  • 31 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.