تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

7

افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند، بخوانند

  • کد خبر : 48213
  • 14 دی 1399 - 9:54
افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند، بخوانند
انجمن ریه آمریکا به افرادی که قصد دارند سیگار را ترک کنند توصیه هایی کرده است که در این گزارش می خوانید.

به گزارش سرویس سلامت افق تهران، استعمال سیگار به عنوان فاکتوری خطرزا در ابتلا به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ مطرح شده و به همین دلیل ترک این ماده خطرناک نسبت به گذشته دارای  اهمیت بیشتری شده است.

انجمن ریه آمریکا به افرادی که عزم خود را به جهت ترک سیگار عزم کرده اند توصیه هایی دارد که عبارتند از:

افراد سیگاری باید این موضوع را در خاطر داشته باشند که استفاده از سیگار الکترونیکی به مفهوم ترک کردن نیست. سیگارهای الکترونیکی محصولات دخانی حاوی نیکوتین هستند که این به عنوان فاکتوری کمک کننده در ترک سیگار در سازمان غذا داروی آمریکا تایید نشده است.

همچنین به این افراد توصیه می شود که از تجربیات گذشته خود عبرت بگیرند. بیشتر مصرف کنندگان سیگار به کرات تجربه ترک سیگار داشته اند اما زمانیکه با شکست مواجه شده اند از ادامه این کار صرف نظر کرده اند. هرچند به این افراد توصیه می شود آنچه در تجربیات پیشین کمک کننده بوده را ارزیابی کنند و اگر ضرورتی هست در مواردی که موفق نبودند روش های مختلفی را امتحان کنند.

توصیه می شود افراد سیگاری به تنهایی برای ترک سیگار اقدام نکنند و با مراجعه به مراکز مشاوره در کنار مصرف دارو احتمال موفقیت آمیز بودن ترک سیگار را تا ۶۰ درصد افزایش دهد.

همه ی افراد سیگاری قار هستند مصرف این ماده دخانی را ترک کنند. یافتن ترکیبی از تکنیک های صحیح و تسلیم نشدن به فرد کمک خواهد کرد تا مجددا به مصرف سیگار سوق پیدا نکند.

بخ نقل از متخصصان آمریکایی پاندمی کرونا فرصتی را برای افراد فراهم کرده تا در صورت آمادگی داشتن، دلیل و حمایت های لازم مورد نیاز برای ترک سیگار را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=48213
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.