تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

3

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسب ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

  • کد خبر : 47730
  • 29 آذر 1399 - 22:13
پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسب ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به مدافعان سلامت کشور به ویژه پرستاران عزیز و گرامی تبریک گفت.

به گزارش امور بانکی افق تهران، متن پیام دکتر ایمانی بدین شرح است:

«حضرت زینب(س) اسوه عزت طلبی، عدالت خواهی و استقامت است. بزرگ بانویی که در خانه رفیع امامت و در دامان کرامت، پرورش یافت. با شهامت و شجاعت پرچم پرافتخار نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشت و تسلی بخش مصائب بازماندگان قیام کربلا شد.

سالروز ولادت درّ درخشان مهر و عاطفه حضرت زینب کبری(س)، به پاس جانفشانی ها و فداکاری پیشقراولان نظام سلامت، روز پرستار نامگذاری شده است. فرشتگان سپید قامتی که با مهربانی و لطف در سخت‌ترین لحظات بیماری و درد، به ویژه در ایام پرالتهاب فعلی شیوع کرونا، سرسختانه در صف مقدم مبارزه ایستاده اند و التیام بخش تن‌های رنجور هستند.

این روز بهترین فرصت برای یادآوری مجاهدت های بی وقفه جامعه شریف پرستارانی است که با ازخودگذشتگی و عطوفت و مهر همواره به دنبال تسکینی برای آلام بیماران هستند و در این راه، خستگی نمی شناسند.

اینجانب، میلاد مسعود حضرت زینب(س)، نماد صبر، شجاعت و استقامت و روز پرستار را به تمامی حافظان سلامت، پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم».

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=47730
  • 25 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.