تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

5

آسیب‌های اقتصادی تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری

  • کد خبر : 47246
  • 21 آذر 1399 - 17:39
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره کمک دولت به سازمان ورزش با توجه به تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری به خاطر کرونا گفت: تا این لحظه هیچ کمکی از دولت نداشتیم، دولت مشکلات و معضلات زیادی دارد که به ما و ورزش کشور نمی رسد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، امیر محسنی درباره کمک دولت به سازمان ورزش با توجه به تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری به خاطر کرونا گفت: تا این لحظه هیچ کمکی از دولت نداشتیم، دولت مشکلات و معضلات زیادی دارد که به ما و ورزش کشور نمی رسد.

وی افزود: در شهرداری تهران مخاطب سه میلیون نفری داریم و  ۱۱۰۰ مجموعه ورزشی در سازمان ورزش شهرداری  اداره می شوند و تا امروز به طور مستقیم ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به مجموعه های ورزشی وارد شده است؛ این درحالی است که برای پرداخت حقوق مان هم مشکل داریم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، ادامه داد: خواهش من این است که دولت برای ورزشکاران و مربیان ورزشی که سفیران شادابی جامعه هستند و امروز به خاطر رعایت پروتکل ها بدون هیچ حقوقی در خانه نشسته اند،  فکری  کند. البته طی تدابیر شهردار تهران ما حضور و ارتباط خود را به صورت آنلاین در خانواده ها حفظ کرده ایم و حدود ۸۰۰ هزار نفر به صورت آنلاین مخاطب داریم و مسابقات برگزار می کنیم ، این مسابقات هر هفته رصد می شود و جوایزی براش در نظر گرفته می شود اما اینها کافی نیست.

محسنی ادامه داد: چون فعالیت بدنی مردم کم شده است و نیاز به گسترش فعالیت مربیان ورزش احساس می شود و از سوی دیگر  حمایت مالی مربیان ضروری است و این خواسته من از دولت و شخص رییس جمهور است که به پایتخت نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای دریافت کمک از دولت درخواستی هم کرده اید؟ گفت: بله بسیار زیاد. ستاد ملی کرونا از نزدیک در جریان کار است و معاونان شهردار در آن جلسات حضور دائم دارند و ما موضوعات بسیار زیادی داریم که نیاز به کمک دارد، حمل و نقل عمومی نیاز دارد و متاسفانه با وجود این بیماری، پروتکل ها در حمل و نقل رعایت نمی شود و مردم مجبور به فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: در حوزه ورزش که هرگز ریالی در نظر نگرفته است و ما حقوق را علی الحساب می دهیم و یک جا به آشفتگی تبدیل می شود وجای نگرانی دارد و انشاءالله به روزهای اوج در شهر تهران برسیم.

تانتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=47246
  • 28 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.