تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

4

توصیه اکید وزارت بهداشت به پرهیز از حضور در جمع‌های خانوادگی

  • کد خبر : 45882
  • 25 آبان 1399 - 20:52
توصیه اکید وزارت بهداشت به پرهیز از حضور در جمع‌های خانوادگی
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سرمای هوا، آلودگی هوا، حضور بیشتر مردم در فضاهای بسته و بدون تهویه نیز میزان سرایت ویروس را افزایش داده است، توصیه اکید وزارت بهداشت این است که مردم از حضور در جمع‌های خانوادگی و دورهمی‌ها پرهیز کنند.

به گزارش سرویس سلامت افق تهران، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  بر اساس تصمیم جدید ستاد ملی کرونا، از این پس در رنگ‌بندی از وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد استفاده خواهد شد. بر این اساس شهرستان‌هایی که قبلا به صورت بحرانی و با رنگ سیاه در نقشه نمایش داده می‌شدند، از این پس به صورت قرمز خواهند بود و بنابراین اعمال جدی‌ترین محدودیت‌ها روی شهرستان‌های قرمز صورت خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر همین اساس فهرست رنگ‌بندی این هفته اصلاح شده و به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

  • کاهش موارد بستری آسان نیست

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: کاهش موارد بیماران بستری در موج جدید به آسانی گذشته نخواهد بود، چون تعداد مبتلایان زیاد و کاهش ابتلا زمانبر است. باید مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم دهد، یعنی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک افزایش پیدا کند، محدودیت‌های شدیدتری اعمال شود و نظارت‌ها مستمر باشد.

لاری تصریح کرد: از طرفی اعمال محدودیت ممکن است، برای برخی مشاغل و افراد باعث بروز مشکل نشود، اما از لحاظ اقتصادی می‌تواند برخی مشاغل و افراد را با مشکلات فراوانی مواجه کند. در نتیجه ستاد ملی مقابله با کرونا با دقت و بررسی همه جوانب در این زمینه تصمیم گیری می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: درباره افزایش موارد ابتلا نیز علاوه بر رفتار اجتماعی، جهش‌های ویروس کرونا نیز موثر است. سرمای هوا، آلودگی هوا، حضور بیشتر مردم در فضاهای بسته و بدون تهویه نیز میزان سرایت ویروس را افزایش داده است، توصیه اکید وزارت بهداشت این است که مردم از حضور در جمع‌های خانوادگی و دورهمی‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=45882
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.