تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

5

قیمت گوشت گوسفند هر کیلو ۱۱۵ هزار تومان

  • کد خبر : 45869
  • 25 آبان 1399 - 19:10
قیمت گوشت گوسفند هر کیلو ۱۱۵ هزار تومان
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به تاثیر عرضه و تقاضا در قیمت گوشت از کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت این محصول نسبت به ابتدای آبان ماه خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، گفت: قیمت گوشت در دو هفته اخیر نوسانی نداشته اما نسبت به ابتدای آبان ماه با کاهش ۲۰ هزارتومان مواجه شده است،  در حال حاضر قیمت شقه گوسفندی بدون دنبه کشتار روز برای مصرف کننده ۱۱۵ هزارتومان است در حالی که در ابتدای آبان ماه قیمت آن به ۱۳۵ تا ۱۴۰ هزارتومان رسیده بود.

وی افزود: مردم معمولا در ابتدای هر ماه مایحتاج خود را خریداری می‌کنند و به همین دلیل تقاضای گوشت قرمز در ابتدای ماه افزایش می یابد و هر چه به انتهای ماه نزدیک می شویم تقاضا نیز کم می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار کرد: قیمت دام در هرکیلو ۱۰ هزارتومان کاهش داشته که تاثیر این کاهش قیمت بر روی گوشت ۲۰ هزارتومان است. برای مثال اگر گوسفند ذبح شده ۵۰ کیلو باشد ۲۵ کیلو گوشت می‌دهد و بنابراین وقتی گفته می‌شود قیمت گوسفند ۱۰ هزارتومان کاهش داشته یعنی گوشت ۲۰ هزارتومان کاهش می‌یابد.

ملکی اضافه کرد: عرضه دام به علت اینکه دامداران به سختی می توانند نهاده‌های دامی برای دام هایشان تهیه کنند و یا مجبور هستند با قیمت های گزاف نهاده خریداری کنند زیاد شده است زیرا دامداران از نگهداری دام بهره نمی برند و برایشان مقرون به صرفه نیست و به همین دلیل دام بیشتری به بازار عرضه می شود.

وی در پایان تصریح کرد: با نزدیک شدن به ابتدای ماه خریدها نیز افزایش می یابد به همین دلیل ممکن است در هفته آینده قیمت گوشت دچار نوسان شود. اما به مردم توصیه می‌کنیم که شتابزده خرید نکنند. هیچ کمبودی در تامین گوشت نداریم. دام‌های دپو شده داریم و با قاچاق دام نیز برخورد شده است، بنابراین جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=45869
  • 66 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.