تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال پس از واگذاری بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان دو بازیکن خارجی در برنامه خرید تابستانی پرسپولیس آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی

7

بیمه ۱۰ ساله دروازه فوتسال ایران با گلرهای باتجربه

  • کد خبر : 44416
  • 22 مهر 1399 - 11:07
بیمه ۱۰ ساله دروازه فوتسال ایران با گلرهای باتجربه
سرمربی تیم ملی فوتسال بیان‌کرد: "مسعود محمدی" و "سعید مومنی" تا ۱۰ سال می‌توانند دروازه ایران را بیمه کنند. برخی می‌گفتند فوتسال ایران دروازه‌بان خوب ندارد. اما حالا می‌بینیم که چهار دروازه‌بان آماده در تیم داریم.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال، در خصوص عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی فوتسال در دیدار با ازبکستان، عنوان کرد: برخی از بازیکنانی که در مقابل ازبکستان بازی کردند، اولین بار بود که به تیم ملی دعوت شده بودند و به نوعی بازیکن جدید محسوب می‌شوند.

وی تصریح‌کرد: خیلی‌ها ایراد می‌گیرند و میانگین سنی تیم ملی را بالا می‌دانند در صورتی که همه دیدند تیم ما تیمی جوان و پر نشاط بود؛ برخی با مطرح کردن بالا بودن میانگین سن تیم ملی فوتسال، تمرکز تیم را پیش از اعزام به ازبکستان، بهم ریختند. این موضوع ناراحت کننده است.

به گفته این سرمربی مگر میانگین سنی لیگ برتر پایین است که خیلی‌ها این موضوع را مطرح می‌کنند؟ برآیند لیگ برتر ما تیم ملی است. هر قدر بازیکنان جوانی که در لیگ داریم بیشتر شوند، آن موقع باید انتظار تیم ملی جوانتری داشته باشیم؛ بسیاری از بازیکنان جوان که در مسابقات آسیایی نیز عملکرد خوبی داشتند، با مشاوره‌های غلط و با مبالغ ناچیز به لیگ‌های کشورهای همسایه رفتند و از نظر فنی افت کردند. این بازیکنان آینده فوتسال ما بودند اما حالا کجا هستند؟

ناظم‌الشریعه ادامه داد: “محمد طاهری”، بهترین بازیکن آسیا شد و من او را به تیم ملی دعوت کردم اما بعد از چند مدت به عراق رفت و افت کرد. “توحید لطفی” در حال حاضر کجاست و چه شرایطی دارد؟ از سویی دیگر بازیکنانی مانند “مهدی کریمی”، “طاها نعمتیان” و “علی ابراهیمی” که دیدید چقدر کیفیت خوبی در تیم ملی دارند.

وی افزود: کریمی یک بازیکن چپ پا و با کیفیتی است که با عملکرد خوبش در انتخاب تیم، خودش را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کرد. حُسن این بازیکن اخلاقش است که دنبال حاشیه نیست و همیشه به پیشرفت فکر می‌کند. به طور قطع بازیکنان جوانی که در تیم ملی هستند جزو آینده‌های فوتسال ایران هستند.

ناظم‌الشریعه در پایان خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر ۲ گلر با تجربه و ۲ گلر جوان در تیم ملی داریم. “مسعود محمدی” و “سعید مومنی” تا ۱۰ سال می‌توانند دروازه ایران را بیمه کنند. برخی می‌گفتند فوتسال ایران دروازه‌بان خوب ندارد. اما حالا می‌بینیم که چهار دروازه‌بان آماده در تیم داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=44416
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.